خبرهای داغ:
خدمتی دیگر از قرارگاه پیشرفت و آبادانی

افتتاح غرفه تولیدات اقتصادمقاومتی در روزبازار شوسف

غرفه عرضه تولیدات اقتصادمقاومتی دهستان شوسف به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سه شنبه بازار این شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۴۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غرفه عرضه تولیدات اقتصادمقاومتی دهستان شوسف با هدف عرضه مستقیم محصولات محلی، صنایع دستی و تولیدات کشاورزی شهر و روستاهای دهستان شوسف در محل سه شنبه بازار این شهر افتتاح شد .

 به گفته مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی شوسف تمامی شهروندان و اهالی روستاهای دهستان شوسف می توانند در این غرفه که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با همکاری کمیته امداد شوسف راه اندازی شده است نسبت به عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات اقتصاد مقاومتی و تولیدات مشاغل خانگی خویش اقدام کنند .

 علی پور خاطرنشان کرد : هزینه اجاره این غرفه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی به شهرداری پرداخت شده است و از مردم هزینه ای بابت استفاده از این نمايشگاه گرفته نخواهد شد.

 وی تاکید کرد: در این غرفه فقط محصولات محلی و تولیدات مشاغل خانگی و دیگر مشاغل متناسب با اقتصاد مقاومتی که تولید دهستان و شهر شوسف باشد عرضه خواهد شد و هیچ کالایی خارج از این موارد پذیرفته نمی شود .

 وی همچنین از کلیه شهروندان شوسف و اهالی روستاهای دهستان شوسف که تاکنون برای عرضه محصولات خود به دنبال بازار فروش بوده اند دعوت کرد برای آگاهی بیشتر و ثبت نام در این نمايشگاه به قرارگاه پیشرفت و آبادانی شوسف واقع در حوزه مقاومت بسیج این شهر مراجعه نمایند .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار