مدیر کمیته امداد بانه از توزیع ۸۴۷ بسته حمایتی در بین نیازمندان این شهرستان در راستای بزرگداشت کنگره ۴۸۷ شهید خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۳۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلال خلیلی در دومین جلسه کمیته خدمات رسانی کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه بانه و سایر اعضای این کمیته در محل کمیته امداد بانه برگزار شد اظهار داشت: کمیته خدمات رسانی ستاد بزرگداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در شهرستان بانه برای دهه فجر برنامه‌های متنوعی پیش بینی کرده است.

وی افزود: بازدید و سرکشی از ۵۴۷ خانواده محروم و بی بضاعت شهرستان بانه در راستای بزرگداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان همزمان با دهه فجر امسال انجام خواهد شد.

خلیلی خاطرنشان کرد؛ در این دیدار‌ها که به نیابت از هر شهید بانه‌ای است در بین ۸۴۷ خانواده محروم و بی بضاعت به تعداد شهدای بانه بسته‌های حمایتی توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد بانه تصریح کرد: این بسته‌های حمایتی شامل برنج؛ روغن؛ حبوبات، قند و شکر و سایر اقلام خوراکی است که در دهه مبارک فجر امسال به نیابت از شهیدان این شهرستان در بین نیازمدان توزیع خواهد شد.

وی گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی بانه در راستای زدودن چهره فقر از جامعه و کهش آثار آن در جامعه طی ایام سال و به بهانه‌های مختلف به محرومین و نیازمندان کمک می‌کند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات