خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع بسیجیان پایگاه حضرت مریم(س) گفت: تنها راه نجات امت اسلامی، ادامه هدایت ها و مسیر ائمه معصومین علیه السلام یعنی همان حاکمیت ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۲۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: تنها راه نجات و سعادت جوامع انسانی  تمسک به ولایت فقیه  است و اگر کسی از ولایت جدا شود مطمئناً هلاک می‌شود.
وی مهم تربن عامل گمراهی امت اسلامی را دوری از ولایت عنوان و بیان کرد: خون امام حسین(ع) به خاطر  دوری امت اسلامی از ولایت فقیه  ریخته شد .
حجت الاسلام طالعی خاطرنشان کرد: در یک نظام ولایی همه به یک شخص متصل می‌شوند و جریان ولایت هم تا آمدن قائم آل محمد(عج) ادامه خواهد یافت.
وی  اظهار داشت: ولایت فقیه محور انسجام ملی و خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی است و ملت باید در هر شرایطی این سرمایه ارزشی و مهم را حراست کند.
حجت الاسلام طالعی تنها راه نجات بشریت را حاکم شدن نظام ولایی بر جهان دانست و تاکید کرد: اطاعت از ولایت فقیه تنها راه نجات جوامع اسلامی مخصوصا ایران اسلامی است .
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه از ولایت  به عنوان پیوند دهنده رابطه انسان با خداوند متعال یاد کرد و افزود: ولی فقیه  مایه هدایت  و موجب سلامت دین و دنیای انسان و رساندن انسان به کمال و پیشرفت می شود .
حجت الاسلام طالعی ادامه داد: اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری است و پشتیبانی و حمایت قاطع از ولایت فقیه کمترین کاری است که باید انجام داد.
 وی اضافه کرد: موضع گیری های بهنگام رهبر معظم انقلاب اسلامی در بزنگاه های حساس کشور توانسته تاکنون تهدیدهای دشمن را نقش برآب کند و عزتمندی روزافزون نظام را به ارمغان بیاورد.
حجت الاسلام طالعی  ولی فقیه را  مایه وحدت، اتحاد و همدلی و دیده بان و حافظ دین عنوان کرد و افزود: حاکمیت ولایت فقیه در جامعه باعث سعادت و پیشرفت مردم بوده و به همین خاطر است که نظام اسلامی در دنیا به یک الگو تبدیل شده است.
وی  در ادامه گفت: ‌باید اهل بصیرت باشیم و این بصیرت را به نسل های بعد از خود نیز منتقل نماییم و آگاه باشیم که دشمن دنبال سوءاستفاده است.
حجت الاسلام طالعی  از اقشار مختلف مردم به ویژه مسئولان و کارگزاران نظام خواست تا  بیش از پیش حفظ وحدت و یکپارچگی ملی را زیر سایه ولایت مطلقه فقیه، سرلوحه امور خود قرار دهند.

ارسال نظرات