ضرورت ارتقای سواد رسانه‌ای برای مقابله با تبلیغات و هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر ارتقای سواد رسانه‌ای برای مقابله با تبلیغات و هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان، گفت: مردم باید برای استفاده از فضای مجازی سواد رسانه‌ای داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۷۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در جلسه ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان اظهار کرد: برای داشتن یک جامعه سالم، تک‌تک افراد در جوامع اسلامی نسبت به هم مسوول هستند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت طبقات محروم و تلاش در راستای پاسخگویی به نیاز‌های آن‌ها ضروری است، تاکید کرد: مسوولان باید به این مسئله بیش از پیش توجه کنند.

وی ادامه داد: همه نسبت به اجرای قانون وظیفه دارند و نباید کار‌ها را به همدیگر محول کنیم بلکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق دستورات و قوانین موجود استفاده کرد.

آیت الله شاهرودی اذعان کرد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی هم یک تقسیم کار مناسب بین دستگاه‌ها صورت بگیرد و وظیفه هر بخش تعیین شود تا براساس آن برای مرتفع کردن آسیب‌ها اقدام کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر ارتقای سواد رسانه‌ای برای مقابله با تبلیغات و هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان، گفت: مردم باید برای استفاده از فضای مجازی سواد رسانه‌ای داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

به گفته وی، مبارزه با مفاسد نیاز به کار علمی دارد لذا باید با اولویت‌بندی و آموزش و توجیه حرکت کرد.


آیت الله شاهرودی همچنین گفت: افزایش آمار طلاق یکی از مشکلات جامعه امروزی است که نیاز به آسیب‌شناسی دارد ضمن اینکه باید راهکار‌های ازدواج آسان تعریف شده و فرهنگ‌سازی‌های لازم در این راستا انجام شود.

وی با بیان اینکه کار‌های بسیار خوبی در سطح کشور و استان کردستان انجام گرفته است، افزود: البته مشکلاتی هم وجود دارد که نیاز به مسوولیت‌پذیری مدیران دارد.

نماینده، ولی فقیه در کردستان ادامه داد: رفع مشکلات اعتیاد نیاز به اراده جدی همه بخش‌ها و دستگاه‌های ذیربط دارد و باید در این راستا همه با هم تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: باید اصول توانایی، تخصص و شایسته‌سالاری در بکارگیری مدیران ملاک باشد چرا که بکارگیری افراد شایسته، پاک و توانمند در رأس مدیریت دستگاه‌ها زمینه رفع بسیاری از مشکلات در جامعه را فراهم می‌سازد

آیت الله شاهرودی اضافه کرد: افراد توانمند باید در رأس دستگاه‌ها قرار بگیرند و نماینده مجلس حق دخالت در عزل و نصب مدیران را ندارد و لذا هر کس برای انتخاب مدیران فشار می‌آورد باید معرفی شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار