مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود از برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع با همکاری اعضاء این کمیته به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در نقاط مختلف شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۴۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
برگزاری اولین جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و مسئول کمیته فرهنگی و هنری دهه مبارک فجر شهرستان شاهرود در اولین نشست برنامه ریزی کمیته فرهنگی، هنری این شهرستان که با حضور اعضاء این کمیته در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم اعضاء با اشاره به حساسیت جامعه، گفت: در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری دهه مبارک فجر باید تلاش نمائیم برنامه‌ها وجهه مردمی و با مشارکت بیشتر آن‌ها در مساجد، مکان‌های عمومی، دانشگاه‌ها و بصورت شهرستان محوری (مراکزبخش، شهر‌ها و روستا‌ها) برگزار گردد.
وی افزود: با همدلی و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و عضو کمیته می‌توانیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با محتوا دوران پیروزی انقلاب اسلامی را برای مردم و بخصوص جوانان دردهه مبارک فجر بازگو و آن خاطرات را برای نسل جوان آشنا و به آن‌ها بشناسانند.
همچنین در این نشست هر یک از اعضاء کمیته، برنامه‌های فرهنگی هنری قابل اجرای دستگاه خود را برای ایام ا... دهه مبارک فجر ارائه دادند و جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های این ایام، پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند.
لازم به ذکر است: ازجمله برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجرشهرستان شاهرود، برنامه زنگ انقلاب و حضور در گلزارشهدا، فضا سازی مناسب در دستگاه‌ها و معابر عمومی، نمایشگاه عکس، نقاشی، واجرای دو نمایش تئاتر، عصر شعر، عصرخوشنویسی، کارگاه خوشنویسی، ایستگاه نقاشی، مسابقه نقاشی، اعزام کاروان فرهنگی و هنری در مراکز بخش، شهر‌ها و روستا‌ها، ثبت نام عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، مسابقه کتابخوانی دهه فجر و زندگی حضرت فاطمه (س)، سخنرانی در رابطه با انقلاب و اندیشه‌های حضرت امام، محفل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی و ورزشی، ده شب با ده مسجد، افتتاح کلاس درس‌هایی ازنهج البلاغه و طرح تلاوت قرآن کریم، نمایشگاه کتاب، معرفی کتب تفسیری و اهدای کتاب در کانون فرهنگی و هنری مساجد، دیدار با خانواده‌های شهدا، ارسال پیامک با موضوع انقلاب در بین خانواده‌ها و... می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها