فرماندار بندرعباس گفت: مشکلات مسکن مهر بندرعباس رفع می شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۳۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛به نقل از فرمانداری بندرعباس، احمد پویافر در جلسه شورای مسکن این شهرستان بیان داشت: مسئولان دستگاههای خدمات رسان، اعضای تعاونی ها و پیمانکاران باید با هم‌اندیشی و همگرایی نیازها را برطرف و برای رفع مشکلات در زمینه اتمام پروژه های باقی مانده مسکن مهر و تحویل واحدها به اعضا تلاش بیشتری کنند.

فرماندار بندرعباس اظهارداشت: باید نظارت کامل بر اجرای پروژه ها و تعاونی ها انجام گیرد و رفع مشکلات مسکن مهر یکی از برنامه های اصلی باشد و پیمانکاران به تعهدات خود عمل کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اکثریت مسکن مهر مربوط به اقشار کم درآمد جامعه است که به امید خانه‌دار شدن در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، لازم است خدمات به نحو مناسب ارائه شود و مشکلات مسکن مهر رفع شود.

پویافر افزود: بخش دیگر از مشکلات شهرک پیامبر اعظم(ص) عدم جمع آوری به موقع زباله، کانال های دفع آب های سطحی، عدم روشنایی معابر در سایر نقاط شهرک، نبود فضای سبز و آسفالت است که باید اداره راه و شهرسازی زیرساخت های لازم را در کوتاه ترین زمان آماده کند و شهرداری نیز در ادامه کارهایی که به آن محول می شود را به سرانجام برساند.

فرماندار بندرعباس با تاکید بر خدمت رسانی به مردم به عنوان یک اصل مهم برای تمامی مدیران ادارات خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی مدیران خدمت رسانی به مردم و رفع کمبودها، با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه در راه آبادانی و توسعه و پیشرفت شهرستان است و باید با این عمل اعتماد هر چه بیشتر مردم را جلب کرد.

ارسال نظرات