مدیرکل بهزیستی استان همدان با اشاره به وظایف متعدد سازمان بهزیستی گفت: اجرای اثربخش این فعالیت‌ها جز با همراهی مجموعه استانداری و سایر دستگاه‌های همکار محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۱۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸

اجرای اثربخش فعالیت‌های بهزیستی با همراهی سایر دستگاه‌ها محقق می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا الوند در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای معاونین بهزیستی استان همدان در استانداری با اشاره به وظایف متعدد سازمان بهزیستی بیان داشت: اجرای اثربخش این فعالیت‌ها جز با همراهی مجموعه استانداری و سایر دستگاه‌های همکار محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به تدوین قانون برنامه ششم توسعه به عنوان اجتماعی ترین برنامه تدوین شده تاکنون گفت: در این برنامه بیش از 20 ماده قانونی به بهزیستی تکلیف شده که این بیانگر موفقیت و توان سازمان در اجرای برنامه های قبلی و پیش رو است.

مدیرکل بهزیستی استان همدان افزود: با طراحی برنامه های مناسب از جمله تشکیل کارگروه های تخصصی و کمیته های متناسب با فعالیت ها، شاخص های عملکردی بهزیستی استان ارتقاء یافته و بهزیستی استان موفق به دریافت مدال طلای مدیریت سبز شد.

وی ادامه داد: امیدورایم این روند در سالجاری نیز ادامه داشته باشد و با انعقاد تفاهم نامه های همکاری با اوقاف و امور خیریه، پزشکی قانونی، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس 115، آتش نشانی و میراث فرهنگی درصدد گسترش خدمات و تعاملات بین بخشی هستیم.

الوند عنوان کرد: در حوزه اعتیاد نیز با اضافه کردن سه مرکز اقامتی میان مدت به مراکز شهرستان ملایر و یک سرپناه شبانه بانوان به همین شهرستان ظرفیت های لازم برای بحث کاهش آسیب اعتیاد را انجام داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: این آمادگی نیز وجود دارد تا با تمام ظرفیت در مباحث پیشگیری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد در سراسر استان اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات