خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تأکید کرد
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با تاکید بر ضرورت ساماندهی مداخلات در مبحث طلاق خواستار پیگیری راه‌اندازی مرکز جامع خدمات مشاوره‌ای طلاق و انجام کار کارشناسی به موقع و مناسب از طریق مدیرکل امور اجتماعی استانداری شد.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۰۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰

لزوم راه‌اندازی مرکز جامع خدمات مشاوره‌ای طلاقبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدسعید شاهرخی در نشست هم‌اندیشی با اعضای شورای معاونین بهزیستی استان همدان ضمن تاکید بر گسترش برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه آسیب‌های اجتماعی بیان داشت: هدفمند کردن برنامه ها در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی می تواند اثربخشی برنامه ها را افزایش دهد.

وی از توجه ویژه استانداری در مباحث اعتباری در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی به بهزیستی و استانداری خبر داد و گفت: این دو دستگاه به جهت گستردگی خدمات و جامعه هدف تحت پوشش می توانند با در اختیار داشتن منابع اعتباری متناسب با جامعه هدف اثربخشی بهتری در مباحث پیشگیرانه از طریق آموزش داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: باید کار در بهزیستی به جهت گستردگی وظایف و خدمات و جامعه هدف در ردیف مشاغل سخت و زیان آور ثبت شود  لذا به نوبه خود از زحمات مجموعه بهزیستی استان در حوزه های مختلف کاری و به خصوص در بحث ساماندهی معتادین متجاهر قدردانی می‌کنم.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی مداخلات در مبحث طلاق خواستار پیگیری راه اندازی مرکز جامع خدمات مشاوره ای طلاق و انجام کار کارشناسی به موقع و مناسب از طریق مدیرکل امور اجتماعی استانداری شد.

شاهرخی ادامه داد: هرچند دستگاه‌های مختلف در این بخش فعال هستند اما ضروری است با راه اندازی این مرکز جامع ضمن هدفمند کردن مداخلات، انجام کار کارشناسی، پرهیز از موازی کاری و به هنگام نمودن مداخلات، اثربخشی برنامه ها را افزایش داد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات