خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

یادواره شهدای انقلاب اسلامی اندیمشک برگزار می‌شود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: مراسم بزرگداشت چهارشنبه سیاه و یادواره شهدای انقلاب اسلامی چهارشنبه 27 دی‌ماه ساعت 20 با عنوان شب خاطره در مسجد امام حسین (ع) کوی شهدای اندیمشک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۹۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

احسان کریم پور شامگاه یکشنبه   اظهار کرد: رشادت‌های جوانان انقلابی اندیمشک در حادثه چهارشنبه سیاه این شهر بیانگر بصیرت آنان در سخت‌ترین شرایط حاکم بر شهر بود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای اندیمشک در دوران انقلاب به‌ویژه شهدای چهارشنبه سیاه در اندیمشک، افزود: ضعف و حقارت ارتش رژیم شاهنشاهی در این حادثه کاملاً مشهود بود و جبهه مردمی با شور حماسی خود این روز را رقم زدند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در ادامه با اشاره با حماسه‌ها و جان‌فشانی‌های مردم شهیدپرور اندیمشک در دوران انقلاب، گفت: کار تشکیلاتی و ارتباط بیشتر نسل اول انقلاب با نسل‌های سوم و چهارم انقلاب از ضروریات پیشرفت نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: با بررسی و واکاوی زندگی شهدا به خصلتی در وجود آن‌ها پی می‌بریم که موجب شد آن‌ها به جایگاه عند ربهم یرزقون برسند، از شهید جواد زیوداری تا شهید محمد کیهانی از فعالین انقلابی مسجد امام حسین (ع) بودند و توانستند راهی روشن را برای نسل سوم و بچه‌های انقلاب مشخص کنند.

کریم پور گفت: در راستای معرفی چهارشنبه سیاه در اندیمشک همچنین بزرگداشت مقام شهدای انقلاب اسلامی، یادواره شهدای انقلاب چهارشنبه 27 دی‌ماه ساعت 20 با عنوان شب خاطره در مسجد امام حسین (ع) کوی شهدا اندیمشک برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها