فرمانده انتظامی مشهدمقدس:

باند سرقت‌های بامدادی در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهدمقدس از دستگیری باند سرقت‌های بامدادی در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۸۹
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ محمد بوستانی اظهار داشت: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر سرقت وسایل داخل خودرو‌های سواری در فاصله زمانی ساعت چهار تا پنج بامداد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

وی افزود: برای پیگیری سریع این سرقت‌ها، طرح ویژه‌ای در دستور کار سرکلانتری هشتگانه پلیس مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم‌های تجسس کلانتری شهید هاشمی‌نژاد در اجرای این طرح ضربتی با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس، به راننده و سرنشین یک خودروی سواری پراید که در حال پرسه زدن بودند مظنون شدند. پلیس با بررسی مشخصات پلاک خودروی پراید دریافت این خودروی سواری سرقتی است.

سرهنگ بوستانی گفت: ماموران انتظامی زمانی که دو جوان پراید سوار قصد سرقت وسایل داخل یک خودرو سواری داشتند وارد عمل شدند، اما متهمان بدون توجه به دستور ایست پلیس از خیابان عبادی به سمت صدمتری کمربندی مشهد فرار کردند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات تعقیب و گریز تا شهرک قدس و بلوار بهمن مشهد در حالی ادامه یافت که ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

سرهنگ بوستانی گفت: متهمان با رها ساختن خودرو در بیابان‌های اطراف بلوار بهمن پا به فرار گذاشتند، اما نتوانستند از چنگ قانون بگریزند و پلیس آن‌ها را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: تحقیقات از دو سارق حرفه‌ای ۲۲ و ۳۹ ساله که دارای ۵ فقره سابقه کیفری بوده و به مواد مخدر اعتیاد دارند برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آن‌ها ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها