مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان گفت: نباید از کنار دشمنی‌ها به سادگی عبور کرد و باید مراقب باشیم جزو جریان ساکتین و بی تفاوت‌ها نباشیم.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۸۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری عصر امروز در دومین یادواره شهدای تدارکات تیپ دوازده قائم آل محمد استان سمنان با اشاره به آیه قرآن گفت: عده‌ای شهید شدند و عده‌ای منتظر شهادت هستند؛ ما خیلی شنیدیم و تکلیف روشن است اکنون باید به آنچه می‌دانیم عمل کنیم.
وی با بیان اینکه مولا علی علیه‌السلام در قنوت نمازش چهار نفر را لعن می‌کرد، افزود: یکی از این چهار نفر ابوموسی اشعری است.
وی ادامه داد: حضرت علی ۲۵ سال خانه‌نشین شد، زیرا ابوموسی یک جریان ساکتین را درست کرد و علت لعن علی علیه‌السلام جریان بی تفاوت است و ابوموسی اشعری نماد این جریان است که ضربه سنگینی به اسلام زد.
قندهاری با اشاره به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بیان کرد: فضای مجازی ملی باید مطالبه عمومی شود و شبکه‌ای باشد که کلید آن دست خارجی‌ها نباشد تا بی‌دینی را رایج کند و ما باید مراقب باشیم و حواسمان را جمع کنیم.
وی با بیان اینکه با وجود تفکر بسیجی شبکه بومی باید در داخل داشته باشیم افزود:چرا باید اطلاعات ما در دست رس بیگانگان باشد و همه اطلاعات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان گفت: ناموس، دین و آیین ما در خطر است و باید فضاسازی کرد؛ مسئولین توجه کنند که کلید فضای مجازی دست ما باشد نه در خارج از کشور.
وی با بیان اینکه به گفته کارشناسان، اینستاگرام فقط کاربرد جاسوسی دارد، عنوان کرد: برای چه شهدا برای اسلام، ارزش‌ها و کیان مملکت و ناموس جان دادند، و امروز تکلیف ما روشن است، ابوموسی اشعری لعن شد، چون جریان بی تفاوت‌ها و ساکتین را به راه انداخت و ما باید مراقب باشیم که ناخواسته، جزو آن‌ها نباشیم.
قندهاری اظهار کرد: استکبار جهانی بسیار خیانت کرد و نباید از کنارش راحت رد شویم.
وی خواستار احداث آرامگاه در این مقتل شهدا شد و خاطرنشان کرد: باید از شهدا بخواهیم که ما را کمک کنند تا راه را گم نکنیم و در این راه ثابت‌قدم باشیم و از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها