فرمانده سپاه فردیس:

زیرساخت برای فعالیت اصحاب رسانه در فردیس فراهم شود

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس گفت: زیرساخت‌های لازم برای ارتقاء و بهبود شرایط اصحاب رسانه در شهرستان فردیس فراهم شود، چراکه این قشر می‌تواند در راستای اقتدار و پیشرفت نظام مثمر ثمر باشد.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۷۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار علی لشگری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس پیش از ظهر امروز در آیین معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان فردیس که در سالن همایش شهرداری فردیس برگزار شد، گفت: موظف هستیم از ظرفیت اصحاب رسانه به نحو احسنت استفاده کنیم و زیرساخت‌های فعالیت این رسانه را فراهم‌سازیم.

زیرساخت برای فعالیت اصحاب رسانه در فردیس فراهم شود

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات و ارتباطات مهم‌ترین مبحث رسانه است و سرعت نقل‌وانتقال اطلاعات موجب فراگیری رسانه خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) فردیس با اشاره به اینکه قدرت رسانه در جهان به اثبات رسیده است، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از اطلاعاتی که تولید می‌شود منبع موثقی ندارد و رسیدگی به این مهم یکی از رسالت‌های بسیج رسانه است.

سرهنگ لشگری خاطرنشان کرد: دسترسی به اطلاعات یکی از نیازهای جامعه است و بسیج رسانه می‌تواند در تربیت رسانه‌های اصلح تأثیر گزار باشد.

وی ایجاد کانون اندیشه‌ورز را یکی از اهداف بسیج رسانه دانست و افزود: مطالبه گری یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها است.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس یادآور شد: انسان در طول تاریخ روش‌های گوناگونی را برای انتقال اطلاعات پشت سر گذاشته است تا اکنون شاهد سرعت انتشار اخبار در میان آحاد مردم باشیم.

سرهنگ لشگری خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج رسانه در تلاش هستند تا با انسجام بیشتر، در راستای تقویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب تأثیرگذار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها