مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی:

اجرای 1000 برنامه در ایام‌الله فجر توسط کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: نزدیک به یک‌هزار برنامه در کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی استان مرکزی برای ایام الله مبارک فجر در سطح استان مرکزی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۹۷۵۴۳۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در اولین جلسه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه مبارک فجر استان مرکزی با بیان اینکه دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب و آشنایی جوانان با اهداف نظام اسلامی است، گفت: در سال گذشته از 5 هزار برنامه اجرا شده به مناسب دهه مبارک فجر در استان مرکزی یک‌هزار برنامه توسط کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی دهه مبارک فجر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه امسال هم اجرای قریب به یک‌هزار برنامه در این کمیته پیش بینی شده است، گفت: اجرای برنامه‌های آموزشی، اردویی، دیدار از خانوارهای تحت حمایت، برگزاری مسابقات فرهنگی، اهدای سبدکالا و جهیزیه و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از برنامه‌های کمیته امداد در ایام دهه مبارک فجر است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی بابیان اینکه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در سال گذشته به‌عنوان کمیته برتر شناخته‌ شده گفت: هدف اصلی این کمیته استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، حفظ کرامت و عزت افراد و چشاندن حلاوت پیروزی انقلاب به نیازمندانی است که نشان داده‌اند در همه‌وقت به انقلاب پایبند و وفادار هستند.

موسی‌نژاد با اشاره به مقارن بودن دهه مبارک فجر با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: رعایت شئون ایام فاطمیه باید در برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد و برنامه‌ها با محوریت این ایام با نظم و بدون موازی کاری انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات