رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

برخی نمایندگان مجلس، زبان ملت نیستند/ راه حل بهبود اوضاع کشور، متمایل شدن مسئولین به روحیه بسیجی است

پژمان‌فر گفت: در مجلس نیز ممکن است یک سری از نمایندگان ناتوانی‎هایی داشته باشند و یا اینکه در حوزه وظایف خودشان زبان ملت نباشند، دنبال خواسته‎های غیرواقعی باشند.
کد خبر: ۸۹۷۵۳۸۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو اشارات اخیر امام خامنه‎ای مبنی بر وجود نمایندگانی که ممکن است به وظایفشان عمل نکنند عنوان کرد: ممکن است در هر قشری یک سری از افراد باشند که وظایف خود را دقیقا در حوزه ماموریتی شان درست انجام ندهند؛ در بین نمایندگان مجلس نیز ممکن است این مسئله وجود داشته باشد اما معنایش این نیست که با وجود یکی دوفردی که قدری غبار دارند و به وظایف خود عمل نمی‎کنند، این مجموعه را زیرسوال ببریم.

نماینده مردم مشهد در ادامه این مطلب توضیح داد: در مجلس نیز یک سری از نمایندگان ناتوانی‎هایی دارند و یا اینکه در حوزه وظایف خودشان زبان ملت نیستند، دنبال خواسته‎های غیرواقعی هستند و یک رفتارهای نامناسب  دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان با تاکید بر اتخاذ مسئولین به روحیه و تفکر بسیجی خاطرنشان کرد: باتوجه به مشکلات موجود در جامعه، قطعا راه حل بهبود اوضاع متمایل شدن مسئولین به روحیه بسیجی است و امکان ندارد که بتوانیم در ارتباط با برون‎رفت مشکلات راهی به غیر از این داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار