خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین:

اشتغال جوانان اصلی‌ترین دغدغه امروز کشور است

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین اذعان کرد: موضوع تولید کار و اشتغال جوانان یک وظیفه ملزوم بر دوش مسئولین است که باید جدی گرفته شود و لازم است همه مردم و مسئولین نسبت به اجرائی شدن موضوع اشتغال در جامعه پیگیر باشند.
کد خبر: ۸۹۷۵۳۲۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

حجت‌الاسلام حیدری مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در دیدارشان با مردم قم به مناسبت 19 دی ماه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با مردم قم به بررسی و تبیین اقدامات و راهکارهایی در خصوص آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه پرداختند.
وی تصریح کرد: موضوعاتی چون بیکاری، ربا، رشوه‌، راندخواری، اعتیاد و طلاق و هم‌چنین مشکلات اقتصادی از مهم‌ترین آسیب‌های امروز جامعه است که باید در دستور کار قرار گیرد.
این مسئول موضوع کار و اشتغال جوانان را اصلی‌ترین دغدغه امروز کشور دانست و مطرح کرد: به نظر می‌رسد که امروز موضوع کار و اشتغال جوانان از مسائل جدی کشور است که باید مسئولین و دولتمردان نسبت به اجرایی شدن آن در جامعه برنامه‌ریزی دقیقی کرده و چاره‌ای بیندیشند.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد قزوین اضافه کرد: موضوع تولید کار و اشتغال جوانان یک وظیفه ملزوم بر دوش مسئولین است که باید جدی گرفته شود و لازم است همه مردم و مسئولین نسبت به اجرائی شدن موضوع اشتغال در جامعه پیگیر باشند.
حیدری با اشاره به آمار بسیار بالای بیکاران در کشور ابراز داشت: امروز قشر قابل توجهی از جوانان ما با مشکل بیکاری و مشکلات عدیده اقتصادی در کشور مواجه هستند و اغتشاشات و نارضایتی‌های اخیر کشور نیز بی‌ارتباط با مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه نبوده است.
وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب تشریح کرد: امروز آمار قاچاق، راندخواری و واردات بسیار قابل توجه و وحشتناک بوده و متاسفانه اقتصاد ما را تحت‌الشعاع خود قرار داده است که باید با تاکید بر اقتصاد درون‌زا تا حدی خود را از این مشکلات نجات دهیم.
این مسئول در خاتمه تاکید کرد: دولت باید در راستای وضعیت اقتصاد کشور برنامه‌ریزی دقیقی کرده و همانطور که رهبر انقلاب نیز تاکید داشته‌اند اقتصاد مقاومتی و تولید ملی را در دستور کار خود قرار دهند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها