خبرهای داغ:
خانواده شهدای عملیات محرم و عاشورای هفت تپه شاهرود از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۷۵۲۹۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این اردوی زیارتی در روز اول از مقر قائمیه که محل اسکان تیپ ۱۲ قائم آل محمد استان سمنان در دوران دفاع مقدس از سال ۶۵ تا ۶۷ بود بازدید کردند.
وی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان شاهرود در ادامه با حضور در دشت عباس و منطقه شرهانی یاد و خاطره شهدای عملیات محرم را گرامی داشتند.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه روز ۲۵ دی ماه سالروز بمباران آشپزخانه صحرایی تیپ ۱۲ قائم در هفت‌تپه است، تصریح کرد: مراسم باشکوهی در این منطقه با حضور خانواده ۴۰ شهید این منطقه و مسئولین استان سمنان و خوزستان برگزار می‌شود.
وی گفت: این اردو برای دومین سال پیاپی و در گرامیداشت شهدای آشپزخانه هفت‌تپه به همت مرکز حفظ آثار و نشر دفاع مقدس شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.
قندهاری با بیان اینکه در این مکان هنوز هم غربت احساس می‌شود، افزود: قائمیه، مکانی در دوازده کیلومتری دزفول و مقر استقرار گردان‌های شانزده‌گانه تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دوران دفاع مقدس از سال ۱۳۶۵ تا پایان جنگ تحمیلی مأوای رزمندگان اعزامی به منطقه عملیاتی جنوب بوده است.
وی با اشاره به اینکه قائمیه راز‌ها از رزمندگان در خود دارد، بیان کرد: چه گریه‌ها و زاری‌ها که این مکان شاهدش نبوده و چه شادی‌ها را دیده است؛ چه پدر‌ها و پسر‌ها و برادر‌ها و برادرزاده‌ها آمدند و رفتند که یا شهید شدند یا اسیر و جانباز بازگشتند.
مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: مقر قائمیه امروز جز نشانی، دیگر هیچ ندارد؛ چرا که این مکان واگذارشده و نشان دیگری جز مخروبه‌های محل استقرار گردان و ارکان تیپ وجود ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها