هفته ششم لیگ دسته یک والیبال کشور؛

پیروزی شیرین شهروند اراک مقابل صنایع اردکان/صعود اراکی ها به پلی آف

در هفته ششم دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک والیبال کشور جام شهید محسن حججی، تیم والیبال صنایع اردکان مقابل شهروند اراک با نتیجه سه بر یک متوقف شد.
کد خبر: ۸۹۷۵۲۶۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، هفته ششم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال کشور با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف  پیگیری شد که تیم شهروند اراک از گروه دوم میزبان تیم والیبال صنایع اردکان بود.

تیم شهروند اراک در گروه دوم لیگ دسته اول والیبال قرار دارد و با تیم های صنایع اردکان، لاستیک بارز کرمان، گل گهر سیرجان، پالایش نفت آبادان، عقاب نهاجا و کریمه قم هم گروه است.

 این دیدار از حساسیت ویژه برخوردار بود و از این رو علاوه بر هوشیاری بازیکنان و صبر مربیان هر دو تیم، دقت داوران و درایت ناظر مسابقه را می طلبید.

تیم والیبال شهروند اراک با روحیه عالی و بدون استرس وارد میدان شد و بازی روان و سرعتی را در ست اول در مقابل تیم صنایع اردکان ارایه داد. اما آن سوی تور بازیکنان تیم صنایع اردکان از ابتدا بازی همراه با تنش را دنبال کردند که همین امر در خلال بازی موجب درگیری شد. بازی در ست اول با نتیجه ۲۵ بر۲۲ به سود اراک پایان یافت.

در ست دوم همچنان ابتکار و برتری بازی در اختیار بازیکنان تیم شهروند اراک بود و در نهایت اراکی ها بانتیجه ۲۶ بر ۲۴ کار را به سود خود رقم زدند.

در پایان ست دوم بازیکنان اردکان به نحوه داوری سرداور اعتراض کردند و برای ادامه بازی در ست سوم تنش ایجاد شد. با اخراج یکی از نیمکت نشینان تیم صنایع اردکان توسط ناظر فدراسیون، بازی ادامه پیدا کرد که در این ست تیم اراک بازی را با نتیجه ۲۵ - ۱۹ به صنایع اردکان واگذار کرد.

در ست چهارم تیم اراک بدون توجه به تنش های به وجود آمده، کار را تا پیروزی ادامه داد و این ست هم با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود تیم شهروند اراک رقم خورد.

در نهایت اراک سه بر یک فاتح این نبرد شد و از جایگاه صدر نشینی خود به خوبی دفاع کرد.

گفتنی است داوری این بازی را محمد ابراهیم زاده به عنوان داور اول و مهرداد شوشتری به عنوان داور دوم برعهده داشتند. همچنین حسین پور کاشیان نماینده فدراسیون بر این رقابت نظارت داشت

ارسال نظرات