واگذاری ۴۰۰ واحدمسکن مهر به مددجویان کمیته امداد استان، اجرای ۴۵۲ برنامه ورزشی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس ازجمله موضوعاتی بود که در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۷۵۲۲۵
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، خسرو ساکی در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که صبح دوشنبه در  سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اعلام اینکه کمیته فرهنگیان و دانش آموزان ستاد دهه فجر در استان برنامه ریزی دقیقی را برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: تبیین جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت جامعه از جمله سیاست هایی است که در برگزاری برنامه های این دهه مد نظر قرار داده می شود.

اجرای ۴۵۲ برنامه ورزشی در البرز/نواختن زنگ انقلاب در مدارس

 وی با بیان اینکه بدون شک وحدت اسلامی به عنوان بهترین عامل کاهش چالش های داخلی و خارجی و خارجی است، افزود: افزایش سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی ایران امری ضروری و حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس استان را از جمله مهم ترین برنامه های این دهه برشمرد که بنا است همزمان با ورود امام خمینی (ره) اجرایی شود، گفت: در این ایام نمایشگاه بزرگ عکس انقلاب اسلامی در مدارس استان برپا خواهد شد.

در ادامه امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اعلام اینکه برای دهه مبارک فجر ۴۵۲ برنامه در دو حوزه بانوان و آقایان، در بخش ورزش همگانی و قهرمانی همچنین برنامه های آموزشی و پژوهشی برگزار خواهد شد، ادامه داد: برپایی المپیاد ورزش همگانی از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی اسکیت کشور و برگزاری جشنواره بزرگ خودرو و موتور سیکلت در این ایام، تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا با حضور ورزشکاران برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز همچنین در پایان سخنان خود تاکید کرد: کلیپ وقایع انقلاب تهیه و قبل از برگزاری مراسم های مختلف ورزشی در استان به نمایش گذاشته خواهد شد.

در ادامه محمد محمدی فر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اجرایی شدن طرح «تفقد» در دهه فجر سال جاری، گفت: طرح واگذاری ۴۰۰ واحد مسکن مهر در این ایام اعلام رسمی می شود.

محمدی فر افزود: کارگاه های آموزشی با محوریت مهدویت و برگزاری کارگاه خودباوری دینی و ملی با حضور زنان سرپرست خانوار و جلسات آموزشی و همایش هایی با ۴۰ عنوان برای خانواده های کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها