خبرهای داغ:
زهره قانعیان
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع):
مردم ولایتمدار هر کجا که کوچک ترین تهدیدی نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش ها و آرمان های والا ی آن را نشانه گرفته باشد در صحنه حاضر شده و پاسخ کوبنده و دندان شکنی به دشمنان نظام می دهند.
کد خبر: ۸۹۷۵۲۰۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ حجت الاسلام محمد سلیمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا(ع) اظهار داشت: مردم ولایتمدار هر کجا که کوچک ترین تهدیدی نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش ها و آرمان های والا ی آن را نشانه گرفته باشد در صحنه حاضر شده و پاسخ کوبنده و دندان شکنی به دشمنان نظام می دهند که این حضور مردم در محکومیت اغتشاشات چند روز گذشته مهر تأییدی بر این موضوع است.
حجت الاسلام محمد سلیمانی با محکوم کردن اقدامات و حرکت‌ها ی چند روز گذشته آشوبگران و فتنه گران بیان کرد: این افراد حمایت و پشتیبانی آمریکا، اسرائیل، سلطنت طلبان و منافقان بوده و در صدد ضربه زدن به نظام و براندازی آن با چنین اقداماتی بودند که ملت ایران همچون اجازه چنین امری را به دشمنان ندادند .
وی با بیان اینکه اغتشاشگران و آشوبگران ماهیتی ضد انقلابی دین ستیزانه و ضد انقلابی دارند تصریح کرد : این افراد با اقدامات تخریب گرانه و بر هم زدن نظم و امنیت و آرامش مردم اصل نظام و عقاید اسلامی ولایت را نشانه گرفته بودند که مردم انقلابی و فهیم ایران به محکوم کردن این اقدامات اجازه ادامه تحرکات آشوبگرانه را به آنها ندادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها