ثبت نام بیست و یکمین دوره جشن ازدواج دانشجویی آغاز شد

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های هرمزگان از آغاز نام نویسی و ثبت نام مراسم ازدواج دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۱۹۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های هرمزگان ظهر امروز در نشستی خبری، گفت:  ازدواج های دانشجویی مورد حمایت مقام معظم رهبری است و هزینه این مراسم توسط مقام معظم رهبری تأمین می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید عباس تقوی بیان کرد: اسکان در مشهدالرضا در بهترین هتل ها و برنامه های بسیار ویژه ای از جمله حضور اساتید و مشاوران مطرح در زمینه ی ازدواج جهت آموزش و مشاوره برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: زوجینی که ثبت نام شده در قالب گروه های 300 الی 600 نفره به مشهد اعزام می شوند. تمامی زوج ها به مدت سه روز و زوجین استان هرمزگان 4 روز مهمان امام رضا(ع) خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در خصوص اعزام زوجین به مشهدالرضا گفت: اعزام این کاروان 12 و 13 اسفند ماه در معیت اساتید و کارشناسان رقم خواهد خورد ونام نویسی تا نزدیک به زمان اعزام ادامه خواهد داشت.

 وی با بیان این که ازدواج دانشجویی دارای مزیت هایی است، ادامه داد: ترویج ازدواج های به هنگام، ازدواج آگاهانه و از سر دانش، ازدواج آسان و از همه مهم تر ازدواج با دوام از مزیت های این موضوع است و نیز در رابطه با ازدواج با دوام لازم به ذکر است که میزان طلاق در ازدواج های دانشجویی کمتر از میزان طلاق در ازدواج های عادی صورت گرفته در سطح کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در پایان گفت: طبق آمار رسمی از سازمان ثبت احوال و اسناد کشور طلاق در ازدواج های دانشجویی کمتر از 5 درصد است و امیدواریم که این میزان نیز به صفر برسد. 

ارسال نظرات