جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از اجرای 140 ویژه برنامه اجرایی همزمان با دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۱۶۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمال شاکرمی"، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد دهه فجر سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت :امام خمینی(ره) با درایت و رهبری مدبرانه و با پشتیبانی ملت متدین ایران اسلامی بویژه جوانان و نوجوانان انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروزه با رهبری مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همراهی مردم همیشه در صحنه توانسته قله های ترقی را یکی پس از دیگری فتح نماید.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به ویژگی های برجسته انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب ها اشاره و افزود: ويژگي منحصر به فرد انقلاب اسلامي كه آن را از ساير انقلاب‌ها ممتاز مي‎سازد، پيروي از حركت انبياي الهي است؛ حركت انبيا نيز داراي ويژگي‌هاي منحصر به فردي بوده كه از آن جمله مي‎توان به برتري دادن عقايد حق بر عقايد باطل اشاره كرد. 

شاکرمی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه های ستاد دهه فجر ویژه سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز گفت: بایستی در اجرای برنامه های این دهه به گونه ای برنامه ریزی کرد که مباحث لازم در خصوص ترویج گفتمان انقلاب مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: بایستی در این دهه فعالیت های انجام گرفته نظام از ابتدا تاکنون برای مردم و به خصوص نسل جوان، ضمن مقایسه با دوران رژیم طاغوت، تشریح و تبیین شود.

این مسئول از رده های اقشاری سپاه استان نیز خواست تا نسبت به اجرای برنامه های دهه فجر با نگاه تنوع بخشی و اثر بخشی اهتمام لازم را داشته باشند.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: در دهه فجر امسال تعداد 34 عنوان برنامه با 140 برنامه اجرایی در ستاد سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اجرای ویژه برنامه هایی همچون اجرای صبحگاه مشترک، استقبال از تمثال حضرت امام راحل، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر برگزار می شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار