دبیر اجرایی ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار:
دبیر اجرایی ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار گفت: از سه نماهنگ انقلابی با موضوع خلیج فارس، شهدای یمن و انتظار در این کنگره رونمایی و سرود حماسی «دیار شهید مهدوی» نیز توسط گروه سرود سپاه امام صادق (ع) اجرا می ­شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۱۴۳
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ احمد مطهری نیا اظهار کرد: بر اساس ابلاغ معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه، میزبانی ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار به استان بوشهر واگذار شد که در این زمینه جلسات متعددی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)، حجت الاسلام محمّد حسین انصاری نژاد دبیر علمی این کنگره و سایر معاونت ­های مرتبط با اجرای این کنگره برگزار و قرار شد این کنگره روزهای سه ­شنبه و چهارشنبه 26 و 27 دی ماه در مهمانسرای شهدای خلیج فارس منطقه دوّم ندسا در بوشهر برگزار شود.

وی تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره سراسری، کمیته­ هایی تشکیل شده است که هر کمیته وظایف خاصی را در این زمینه بر عهده دارد و همچنین در همین زمینه هماهنگی ­هایی نیز با فرماندهی محترم سپاه امام صادق (ع) و منطقه دوّم ندسا صورت گرفته است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) افزود: برای شرکت ­کنندگان در کنگره علاوه بر دو روز کار تخصصی، برنامه­ های جانبی مانند گشت دریایی و شعرخوانی در سطح دریا، روایت­گری توسط یکی از راویان و هم­رزمان شهید نادر مهدوی، روایت­گری نحوه دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در خلیج فارس توسط کارکنان منطقه دوّم ندسا و بازدید از خانه شهید رئیس علی دلواری در شهر دلوار نیز برنامه ­ریزی شده است.

دبیر اجرایی ششمین کنگره سراسری شعر پاسدار تأکید کرد: اختتامیه این کنگره چهارشنبه 27 دی ماه ساعت 8:30 با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سردار محبی مسئول محترم معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه و جمعی از شاعران و پژوهش­گران مطرح کشور در مهمانسرای شهدای خلیج فارس منطقه دوّم ندسا برگزار می ­شود.

مطهری نیا اذعان کرد: این کنگره در محورهای مدافعان حرم، شیعه انگلیسی، آتش به اختیار، اقتصاد مقاومتی، حقوق بشر آمریکایی و جاهلیّت مدرن و بخش ­های امام خمینی (ره) و سیاسی و بخش قرائت شعر برگزار می ­شود که در هر محور و بخش، 3 نفر و در بخش قرائت شعر، 4 نفر به عنوان برگزیده توسط هیئت داوران انتخاب و از آن­ها تقدیر می ­شود.

وی در پایان ضمن تشکّر از تمام دست ­اندرکاران و نهادهایی که در برگزاری این کنگره همکاری دارند، گفت: امیدواریم برگزاری چنین کنگره­ هایی در پیشبرد اهداف انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی مثمرثمر واقع شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات