خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: از دستگاه های اجرایی خدمات رسان، اداره کل مالیات و تأمین اجتماعی تقاضا می کنیم نهایت همکاری را با سرمایه گذاران و بخش خصوصی داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۷۵۱۳۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به وضعیت تولید اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تولید در کشور شرایط سختی بوده و سرمایه گذاران این حوزه با مشکل روبرو هستند.
وی افزود:سرمایه گذاران حوزه تولید و اشتغال در شرایط سخت فعلی کار بسیاربزرگی انجام می دهند که قابل تقدیر است بنابراین برای پاسداشت زحمات آن ها باید شرایط را برای آنان تسهیل کنیم.
معاون اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد:سرمایه گذاری که در شرایط فعلی یک کارخانه ورشکسته را دوباره احیا می کند، شایسته تقدیر است و بستر لازم برای فعالیت باید برای چنین فردی فراهم باشد تا برنامه های خود را پیش ببرد.
حبیبی عنوان کرد: تمام دستگاه های خدمت رسان به ویژه اداره کل مالیات و تأمین اجتماعی باید به همکاری خوب و مطلوب خود با این گروه از سرمایه گذاران ادامه دهند و با افزایش تعاملات و همکاری ها موانع پیش روی واحدهای تولیدی را بردارند.
وی با تأکید بر اینکه باید حساسیت بیشتری نسبت به حوزه تولید و اشتغال داشته باشیم، تصریح کرد:اگر در حوزه تولید و اشتغال از بخش خصوصی فعال در این حوزه حمایت نکنیم با مشکل روبرو می شویم.
معاون اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد:از دستگاه های اجرایی خدمات رسان، اداره کل مالیات و تأمین اجتماعی تقاضا می کنیم نهایت همکاری را با سرمایه گذاران و بخش خصوصی داشته باشند.
حبیبی یادآور شد:حتی اگر یک روز کار عقب بیفتد کشور متضرر می شود بنابراین در هر شرایطی باید اهتمام ویژه ای نسبت به تسهیل و رفع موانع تولید باشیم.
۱۰۰۹/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها