خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در سرکشی از حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) شهرستان سمنان گفت: بسیج و سپاه از شاخ و برگ های درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۷۵۰۶۲
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در سرکشی از حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) شهرستان سمنان ضمن اشاره به حدیثی از امام جواد(ع) گفت: حضور ما در بدنه سپاه و بسیج یک توفیق است که خداوند ما را شامل لطف خود کرده است و باید از این فرصت کمال استفاده را برد و به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: امروز دنیا دارد به سمت و سویی می رود که چون نمیتواند به این درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی آسیبی برساند٬ سعی می کند به شاخ و برگ های این درخت تنومند آسیب برساند و سپاه و بسیج از جمله شاخ و برگ های این نظام مقدس ‌ و اسلامی هستند که همواره مورد هجمه دولت های مستکبر قرار گرفته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان تصریح کرد: سپاه و بسیج به خوبی در این سالها رسالت خود را انجام داده اند و در کنار مردم ایران اسلامی و کمک حال دولت های مختلف بوده اند؛ نمونه بارز این بحث در زلزله کرمانشاه به خوبی مشاهده و درک شده است که چگونه سپاه و بسیج به یاری هموطنان خود شتافتند و بخش اعظمی از مردم منطقه کرمانشاه را اهل حق و هموطنان سنی تشکیل می دهند.
راسخی در ادامه گفت: سپاه و بسیج با این خدمات در بین مردم کشور ما و حتی دیگر کشورها دارای مقبولیت بسیار بالایی است حال اینکه امریکا که خود را کدخدای جهان می داند دارای رییس جمهوری است که در خود امریکا منفور است و در کل جهان در حال منزوی شدن است.
وی درباره کار در حوزه مقاومت گفت:در حوزه مقاومت علی بن ابیطالب(ع) با توجه به گستردگی منطقه ای، بستر کار آماده است و جای کار نیز دارد و انشاله با پای کار بودن شما همکاران و بسیجیان حوزه و پایگاه ها این امر به نحو احسن انجام و به اهداف عالیه بسیج دست خواهید یافت.
غلامرضا منیری فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی کامل از حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) گفت:حوزه علی بن ابیطالب( ع) پس از حوزه خاتم الانبیا(ص) قدیمی ترین و با سابقه ترین حوزه مقاومت بسیج در شهرستان سمنان می باشد.
وی در ادامه به پایگاه های مقاومت حوزه استحفاظی خود اشاره کرد و گفت: پایگاهی نظیر پایگاه شهید همت سه دوره به عنوان پایگاه نمونه کشوری در جشنواره مالک اشتر کشور معرفی شده است و خدارا شکر ظرفیت بسیار خوب و مطلوبی در بین پایگاه ها و بسیجیان داریم.
منیری در خصوص حوزه تحت پوشش حوزه علی بن ابیطالب (ع) گفت : این حوزه مناطق بزرگ و جمعیت زیادی از شهرستان سمنان را تحت پوشش خود دارد.و همچنین شهدای مدافع حرم نظیر آقایان طحان ، دانشگر و حمزه ساکن در محلات تحت پوشش حوزه مقاومت علی بن ابیطالب (ع) بودند.
وی در پایان به بحث شکل گیری محله اسلامی در منطقه مسکن مهر سمنان اشاره کرد و گفت: سال گذشته این موضوع به حوزه ما ابلاغ شد و امسال این مبحث به نتیجه رسید و محله اسلامی منطقه مسکن مهر شکل گرفت و با هدف کم شدن مشکلات مردم در زمینه های مختلف آغاز به کار کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها