یک فعال بسیجی و پرورش دهنده شتر در گفتگو با بسیج:
عبدالرحمن حمیدی گفت: با توجه به اینکه شیر شتر از خواص درمانی فراوانی سرشار است لذا تولید و عرضه شیر شتر در سطح ملی می تواند به افزایش سطح سلامت و بهداشت جامعه و کاهش هزینه های درمانی بیماران خاص منجر شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۰۱۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳

عبدالرحمن حمیدی یک فعال بسیجی و پرورش دهنده شتر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: محصولات طبیعی غذایی فاقد دارو و سموم مختلف و دارای خواص درمانی، مورد توجه مصرف کنندگان در سراسر جهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شیر شتر تنها به عنوان یک غذا محسوب نمی شود افزود: شیرشتر محصولی شفابخش است که می تواند در کمک به درمان بیماری های خاص مورد توجه قرار بگیرد. وجود آتی بادی ویژه با قابلیت نفوذ قابل تجه به بافت های سرطانی وجود مقادیر ماده شبیه انسولین که در درمان دیابت موثر است و همچنین قابلیت آنتی اکسیدانی، آنتی میکروبی و کاهندگی فشارخون است.

حمیدی خاطر نشان کرد: شباهت بی بدیل شیر شتر به شیر انسان از ویژگی های مهم شیر شتر محسوب می شود زیرا فاقد بتالاکتوگلوبولین است با توجه به اینکه شیر شتر از خواص درمانی فراوانی سرشار است لذا تولید و عرضه شیر شتر در سطح ملی می تواند به افزایش سطح سلامت و بهداشت جامعه و کاهش هزینه های درمانی بیماران خاص منجر شود.

ارسال نظرات