خبرهای داغ:
رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد
رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۳۰ دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۹۹۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

تمدید مهلت ثبت‌‍‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی جمالی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اظهار کرد: این مجموعه با همکاری سازمان ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری اولین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کرده است.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۳۰ دی ماه تمدید شده است، افزود: این آزمون یادبود استاد و پیشکسوت قرآنی سید مهدی فاطمیان است.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان اضافه کرد: این آزمون ویژه علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم در بخش مردمی اعم از قرآن آموزان، موسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور طراحی و اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، ۱۰ اسفند ماه در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس www.quranedu.ir مراجعه کنند.

جمالی با اشاره به اینکه به برگزیدگان این دوره گواهی‌نامه معتبر از سوی اداره اوقاف و ارشاد اسلامی اهدا خواهد شد یادآور شد: در پایان، جوایز ارزنده‌ای نیز به نفرات برتر آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اهدا می‌شود.

وی با اشاره به تربیت حفاظ قرآن توسط این مجموعه گفت: 8 هزار و ۸۰۰ قرآن آموز در طرح ملی تربیت حافظان قرآن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیر حضوری و مجازی کلاس‌های خود را پیگیری می‌کنند.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه ۲۰۰ مربی در سطح استان مجری طرح ملی حفظ قرآن کریم به صورت مجازی و حضوری هستند، ادامه داد: آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و موسسه شهید مطهری دو مرکز حفظ مجازی قرآن در شهر همدان هستند.

وی گفت: در شهرستان ملایر نیز مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن کریم دایر است که قرآن آموزان در این مرکز طی یک سال موفق به حفظ کل قرآن کریم می‌شوند، گفتنی است این مجموعه توانسته تاکنون ۵۰ حافظ کل تربیت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات