خبرهای داغ:
مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان خبر داد

فعالیت 62 اکیپ گشت‌های مشترک تعزيرات حکومتی در همدان

مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان با اشاره به فعالیت 62 اکیپ گشت‌های مشترک تعزيرات حکومتی در همدان گفت: در 22 روز گذشته 378 واحد صنفی در گشت‌های مشترک تعزيرات حكومتي همدان و شهرستان‌ها مورد بازرسي قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۷۴۹۲۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

فعالیت 62 اکیپ گشت‌های مشترک تعزيرات حکومتی در همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: گشت‌های مشترك تعزيرات حكومتی با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق‌های اصناف و... در سطح بازار به صورت روزانه و مستمر برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به لزوم کنترل بیشتر بازار و در حمایت از مردم عزیز، تعزيرات حكومتی همدان علاوه برانجام وظیفه ذاتی خود یعنی رسیدگی و صدور حکم، به جهت هم افزایی، همگام و همراه با مراجع نظارتی اقدام به بازرسی میدانی در قالب گشت‌های مشترک به صورت مستمر کرده است.

مديركل تعزيرات حكومتی استان همدان عنوان کرد: از ابتدای دی ماه 62 اکیپ فعال در مرکز استان و شهرستان‌ها تعداد 378 مورد بازرسی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: از این بازرسی‌ها 119 واحد صنفی متخلف شناخته شده و در مجموع به پرداخت 109 میلیون و 361 هزار و200 ریال محکوم شدند.

حسن‌پور تصریح کرد: همچنین در این مدت به 188 واحد تذکرات لازم جهت رفع ایرادات  داده شد و تعداد 71 واحد صنفی نیز تخلفی نداشتند که از آنها برای رعایت انصاف و قانون تشکر شد.

وی یادآور شد: از شهروندان عزیز در سراسر استان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، خودداری از عرضه کالا و... مراتب را با شماره تلفن 32523442 تعزیرات حکومتی و یا سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف در میان گذاشته و ما را در رساندن خدمت یاری کنند.

مديركل تعزيرات حكومتی همدان گفت: هرگونه افزایش قیمت بدون مجوز ستاد تنظیم بازار ممنوع بوده و مستوجب برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار