نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: داد و فریاد آمریکا از سرعجز است که امروز در موضع ضعف قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۷۴۸۴۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منطقه کردستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان کردستان، اظهار کرد: مردم این استان با بصیرت، آگاهی و وفاداری با شناخت دقیق و به موقع دشمن، راه خود را از دشمنان جدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم این استان با بصیرت ثابت کرده‌اند که نه تنها در مسیر دشمن کاری نمی‌کنند بلکه در کمک به نیرو‌های انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه باید خداوند را شاکر باشیم که در زمانی و در نظامی زندگی می‌کنیم که دین اسلام در آن حاکم است، گفت: دین اسلام به انسان عظمت و اقتدار می‌دهد و پیروان این دین، چون در راه خدا گام بر می‌دارند در مقابل هیچ قدرتی سر فرود نمی‌آورند و هرگز تسلیم دشمن نمی‌شوند.

وی ادامه داد: در شرایط اخیر کشور دشمنان هجمه‌ها و برنامه ریزی‌های زیادی علیه ملت ایران کردند، اما چون خدا خواست مکرشان به خودشان بازگردانده شد.

آیت الله حسینی شاهرودی تصریح کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد سد در برابر روند رو به رشد انقلاب کردند ولی به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند.

وی با بیان اینکه گرفتن استقلال کشور‌ها هدف اصلی استکبار است، گفت: تبدیل جهان به دو ابر قدرت شرقی و غربی و قرار گرفتن کشور‌ها زیر سلطه این دو ابرقدرت هدف اصلی استکبار بود که ایران اسلامی با اقتدار این معادله را به هم زد.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: تلاش در راستای ترویج و سیطره فرهنگ شیطانی و غربی در همه جهان از دیگر اهداف دشمنان اسلام بود که به صورت گسترده دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در صدد گسترش فساد و از هم پاشاندن خانواده‌ها هستند، اظهار کرد: افزایش گرایش به مواد مخدر برای از بی‌خود کردن انسان‌ها و ترویج مسائل غیراخلاقی از هدف‌های اصلی امروز دشمنان برای ضربه زدن به کشور‌ها و ملت‌های مختلف است.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه لطمه به اقتصاد و اشتغال کشور هدف اصلی آمریکا از تحریم‌های چند ساله برای فشار آوردن به مردم است، عنوان کرد: دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که حتی نفت ایران به فروش نرسد و با این کار به نوعی فشار اقتصادی به کشور وارد کند.

وی اذعان کرد: شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از بستر‌هایی بود که دشمنان برای ایجاد آشوب و اغتشاش از آن استفاده می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه یکپارچه کردن فرهنگ‌ها و زیرنظر استکبار جهانی هدف اصلی ابرقدرت‌ها است، گفت: فرهنگ‌های کهن با این روش فدای یک فرهنگ منحط و بی‌ارزش شد.

وی با اشاره به نقش ایران در مقابله با دشمنان و نجات جهان اسلام از دست داعش گفت: داعش هم که مسلمانان و انسان‌ها را به خاک و خون می‌کشید و قصد تسلط بر کشور‌های اسلامی را داشت به دست سرداران ایرانی شکست خورد.

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: داعش توطئه دشمنان بود که قصد گرفتن کشور‌های اسلامی مختلف را از طریق داشتند، اما چون خدا خواست توطئه آنان نقش برآب شد.

وی با بیان اینکه اقدامات مختلف آمریکا علیه ایران شکست خورده است، گفت: آمریکا درمانده شده است و نه حرف و نه سلاح و تدبیرش در منطقه قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: داد و فریاد امروز آمریکا از سرعجز است چرا که اگر قدرت داشت نیازی به داد و فریاد و اینگونه برخورد‌ها نبود.

وی بیان کرد: آمریکایی که قصد داشت ایران را به انزوا بکشاند امروز خود در حاشیه قرار گرفته و حتی در اداره کشورش با مشکل مواجه است.

آیت الله شاهرودی خاطرنشان کرد: کار‌هایی که امروز آمریکا علیه ایران انجام داده در حد کشوری نیست که ادعای حکومت جهانی دارد و این بیانگر ندامت و ناکامی این کشور است.

وی با تاکید بر اینکه امروز آمریکا در یک موضع ضعف قرار گرفته است، گفت: این بخاطر این است که امت اسلام امت واحد و بصیر است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه ملت ایران به دلیل ایستادگی در برابر ظلم هر روز قدرتمندتر می‌شود، گفت: امروز ایران به قدرتی رسیده که تمام دشمنان در برابرش سر تعظیم فرود آورده و بسیاری از همین کشور‌ها که ادعای قدرت داشتند، مانایی خود را در گرو در کنار ایران بودن می‌دانند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات