معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: ۳۰ بهمن ماه ۹۶، آخرین فرصت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره تجلیل از شهید حججی است.
کد خبر: ۸۹۷۴۸۳۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، طالب محمدی اظهار کرد: براساس اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور یادواره شهید حججی در راستای تکریم شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تصمیم شورای تالیف کتب درسی مبنی بر افزودن درسی مرتبط با شهید حججی در کتب درسی پایه دوازدهم، افزود: بر این اساس پوستر فراخوان به واحد‌های اداری و آموزشی استان ارسال شده است و با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار، انتظار می‌رود علاقه‌مندان آثار خود را (اعم از عکس، پوستر، شعر، تیزر، قطعه ادبی، داستان و...) حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۶ به نشانی دبیرخانه یادواره از طریق صندوق الکترونیکی oerp@roshd.ir ارسال نمایند.

به گفته محمدی از بهترین آثار در تهیه محتوای کتاب درسی پایه دوازدهم به نام صاحب اثر استفاده خواهد شد و از آثار برگزیده به نحوی شایسته تقدیر خواهد شد.

شرایط پذیرش آثار ارسالی:

۱ - مرتبط بودن محتوای مطالب ارسالی با مفاهیم شهید و شهادت - دفاع از انقلاب اسلامی و میهن-حریم و حرم، مبارزه با تروریسم در فراسوی مرزها، پاک باختگی و... با محوریت شهید حججی.


۲ - ارسال آثار در قالب نثر (حداقل ۳۰۰ کلمه) یا نظم (شعر حداکثر ۴۰ بیت) با ذکر تناسب گروه سنی و مشخصات نویسنده و شاعر در انتهای آثار.

۳ -تناسب محتوا با ویژگی‌های گروه سنی دانش آموزان بالاخص سال سوم دوره دوم متوسطه (دوازدهم).
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات