سرهنگ پاسدار علیرضا مسرور گفت: آزمون مهارت‌آموزی سربازان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۸۲۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار علیرضا مسرور معاون نیروی انسانی سپاه قدس گیلان گفت: آزمون مهارت‌آموزی سربازان روز جمعه و هم‌زمان با سراسر کشور در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد.

سرهنگ علیرضا مسرور تصریح کرد: با توجه به معضل بیکاری در بین جوانان و سربازان، ستاد کل نیروهای مسلح با هماهنگی سازمان فنی و حرفه‌ای کل کشور برای مهارت‌آموزی سربازان برنامه‌ی ویژه‌ای را تدارک دیده است.

وی خاطرنشان کرد: در آزمون مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح در سپاه، ارتش و ناجا سطح مهارت‌های خود را در یک آزمون مشخص خواهند کرد.

مسرور هدف از برگزاری این دوره را ایجاد مهارت و تبدیل آن به بازار کار دانست و افزود: از مهارت‌های به‌دست‌آمده در این دوره می‌توان در ایام سربازی و در اعتلای اهداف سازمانی استفاده کرد و همچنین از این تجربه برای ایجاد اشتغال پس از دوره‌ی سربازی بهره‌برداری کرد.

معاون نیروی انسانی سپاه قدس گیلان بابیان اینکه آن دسته از سربازانی در این دوره‌ی آموزشی شرکت خواهند کرد که حداقل 6ماه از سنوات خدمتشان باقی‌مانده باشد، اذعان داشت: 400نفر تا پایان سال جاری در این دوره‌ی آموزشی شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات