مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی دانست و گفت:مظاهر شگفت‌انگیز فرهنگ ایثار و شهادت در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس به‌روشنی آشکار شد .
کد خبر: ۸۹۷۴۷۹۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم طاهرنژادصبح امروز در دیدار با ابطحی دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران،فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی دانست و گفت:مظاهر شگفت‌انگیز فرهنگ ایثار و شهادت در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس به‌روشنی آشکار شد و عجیب‌ترین و عظیم‌ترین صحنه‌های ازخودگذشتگی انسان‌ها به نمایش درآمد.

فرهنگ ایثار و شهادت یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی است
وی افزود: آنچه جوانان ایرانی با خلوص نیت و صداقت در میدان‌های شهادت و ایثار انجام دادند نباید به‌سادگی و با غفلت فراموش شود.آنان جان خویش را با وقایعی منحصربه‌فرد براي حفظ اسلام به معبودشان تقدیم نمودند، باشد که نسل-هاي بعد دچار غفلت و سرگردانی نشوند.


دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در بخش دیگر از سخنان خود تأکید کرد: یکی از راهکارها درراستاي حفظ کیان این مملکت اسلامی و مصون نگه‌داشتن جوانان از بلاي بی‌هویتی و بیماري فرهنگ مبتذل بیگانه، ترویج ارزش‌های معنوي و فرهنگ ایثار و شهادت است، باید در این مسیر قدم برداشته و در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و معنویت در جامعه حضور فعال داشته باشیم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود:فرهنگ ایثار و شهادت متضمن برکاتی است که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهند.


طاهرنژاد در پایان بابیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در دامن خود انسان‌هایی را پرورش می‌دهد که داراي خصوصیات و روحیات والا و متعالی هستند گفت:آثار ایثارگري و شهادت‌طلبی بسیار است که می‌توان با تقویت آن‌ها به نسل‌های آینده و جوانان امروزي از طرق مختلف در عمق وجود افراد نفوذ کرد.

ارسال نظرات