فرمانده سپاه قدس گیلان:

سردار کاظمی‌پور در تمامی دوران خدمت خود بی‌درنگ و با روحیه پاسداری اقدامات خود را پیگیری کرد

سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم تکریم و معارفه‌ی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: زحمات و اقدامات گسترده این سردار پاسدار همواره در سپاه قدس گیلان اثر‌گذار است.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۹۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

سردار محمد‌ عبدالله‌پور صبح امروز در مراسم معارفه جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان اظهار داشت: رویکرد سپاه قدس گیلان در انجام ماموریت‌های خود براساس جوان‌گرایی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه عوامل و مجموعه سپاه همواره در طول شبانه‌روز در تمامی عملیات‌ها و برنامه‌ها بدون هیچ درنگی به فعالیت می‌پردازند افزود: روحیه پاسداری، انقلابی و جهادی از ویژگی‌های شاخص فرزندان سپاه است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه این ویژگی‌های شاخص فرزندان بسیجی و سپاهی همواره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در تمامی تحولات سربلند کرده است تصریح کرد: امروز سپاه در خط جوانگرایی و انقلابی اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اوایل انقلاب تمامی امورات سپاه به دست جوانان انقلابی و بسیجی بود خاطرنشان کرد: با بارور شدن نهال انقلاب، آن جوانان به رزمندگان و پاسدارانی توانمند و کارآمد تبدیل شده و نسل انقلابی و جهادی تازه‌ای را پرورش دادند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمامی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های مجموعه سپاه قدس گیلان با همکاری و فعالیت چشمگیر تمامی عوامل و معاونت‌های سپاه انجام شده است افزود: فرزندان انقلابی سپاه با روحیه پاسداری از نظام و انقلاب اقدامات خود را دنبال می‌کنند.

سردار عبدالله‌پور با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقدامات مطلوب و اثر‌گذار سردار مهدی کاظمی‌پور جانشین سابق سپاه قدس گیلان تاکید کرد: این نیروی انقلابی و جهادی سپاه قدس گیلان در تمامی دوران خدمت خود بی‌درنگ و با روحیه پاسداری اقدامات خود را پیگیری کرد.

وی نقش سردار کاظمی‌پور را در سپاه قدس گیلان اثرگذار عنوان کرد و با بیان اینکه این پاسدار جانباز همواره فعالیت‌های خود را در راستای رضای خدا و خدمت به نظام انجام داده است بیان کرد: زحمات و اقدامات گسترده این سردار پاسدار همواره در سپاه قدس گیلان اثر‌گذار است.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از زحمات سردار مهدی کاظمی‌پور تقدیر و سرهنگ علی توشه به‌عنوان جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان معرفی شد.

ارسال نظرات