مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان نام مسابقه در فضای مجازی را «پَلاس واهَگ» عنوان و بیان کرد: این مسابقه با هدف تقویت روحیه مطالبه‌گری دانشجویان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۷۸
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، حجت احسان‌منش، مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین راههای حل مشکلات مردم که می‌تواند زنگ خطری برای مسئولان باشد مطالبه گری است.
 
وی با تأکید بر لزوم مطالبه گری دانشجویان ادامه داد: همانطور که از معنای واژه مسئول بر می ‌آید یک فرد مسئول باید همواره پاسخگوی مطالبات مردم باشد؛ دانشجویان نیز بعنوان موذنان جامعه باید مانند بلندگو صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند.
 
احسان‌منش با اشاره به تلاش بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در جهت تقویت روحیه مطالبه گری عموم دانشجویان اظهار داشت: ما بنا داریم تا با همین هدف در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و نیز تلاش برای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی مردم استان، یک مسابقه در فضای مجازی برگزار کنیم.
 
وی نام مسابقه مطالبه‌گری دانشجویان در فضای مجازی را «پَلاس واهَگ» عنوان و بیان کرد: این مسابقه که نام آن برگرفته از دو واژه بومی مربوط به منطقه سیستان(پَلاس) و نیز منطقه بلوچستان(واهَگ) است به معنای «خیمه امید» بوده و جوایز نفیسی به برگزیدگان آن اهدا می‌شود.
 
مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: محورهای مسابقه «پَلاس واهَگ» شامل اجرای اقتصاد مقاومتی، مسائل و مشکلات معیشتی مردم استان، بانکداری اسلامی، اشتغال و تولید است.
 
وی تصریح کرد: عموم دانشجویان استان می‌توانند آثار خود را در قالبهای گروه تلگرامی، کانال تلگرامی، سایت و وبلاگ همراه با نام، نام خانوادگی، نام دانشگاه و شماره دانشجویی تا ۵ بهمن ماه سال جاری به آیدی تلگرامی @khatteemami ارسال کنند.
 
احسان‌منش خاطرنشان کرد: از برگزیدگان این مسابقه در اختتامیه جشنواره علمی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان تقدیر بعمل خواهد آمد.

ارسال نظرات