مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: یک هزار نفر از مازندران در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۴۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: یک هزار نفر از مازندران در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کردند.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در خصوص برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در مازندران اظهار کرد: ثبت نام این آزمون تا ۳۰ دی ماه در مازندران ادامه دارد و علاقه مندانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشدن می توانند با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک هزار نفر از مازندران آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کردند، افزود: ظرفیت مازندران برای ثبت نام در این مسابقات بیشتر از اینهاست و علاقه مندان و فعالان قرآنی در روزهای باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه تاکنون از شهرستان بابل ۳۶۳ نفر، تنکابن ۱۸۰ نفر و ساری ۸۸ نفر ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: این دوره از مسابقات در چهار گروه «حفظ قرآن کریم»، «ترجمه و مفاهیم قرآن کریم»، «معارف اهل بیت (ع)» و «انس با قرآن کریم» در ٢٦ رشته به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

حیدری با اشاره به تفاهم با سازمان‌ها و مراکز فرهنگی قرآنی استان برای اطلاع رسانی و ثبت نام در مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، خاطرنشان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یکی از ظرفیت های قرآنی محسوب می شوند که روند ثبت نام آنها انجام می پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها