خبرهای داغ:
کتاب صوتی «برج» اثر جی.جی. بالارد با صدای احسان چریکی منتشر شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۳۱
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،

کتاب صوتی برج اثر جی. جی. بالارد با ترجمه علی اصغر بهرامی و صدای احسان چریکی در موسسه نوین کتاب گویا تولید و روانه بازار شد.

رمان برج چندین بار توسط انتشارات چشمه تجدید چاپ شده است. در همین زمینه کتاب صوتی امپراطوری خورشید بر اساس یکی دیگر از آثار بالارد نیز تولید و به زودی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

دوستداران بالارد با فضای داستان نویسی او آشنا هستند و شنیدن رمان‌های او برای طرفداران رمان‌های علمی و تخیلی تجربه‌ای جدید و متفاوت خواهد بود.

جیمز گراهام بالارد نوجوانی خود را در دوران جنگ جهانی دوم گذرانده است و آثار او ناگزیر متاثر از همان فضا و اتمسفر است، او در امپراطوری خورشید مستقیما به سراغ فضای جنگ رفته و در واقع خاطراتش را روایت می‌کند اما برج داستان انسان‌هاست و جنگی همیشگی که درون آنها برپاست؛ جنگ بر سر قدرت و بقا. دغدغه همیشگی بالارد در برج هم نمود پیدا می‌کند اینکه انسانها در شرایط سخت و بحرانی تا چه حد می‌توانند دوام بیاورند و متمدن بمانند.

نسخه فیزیکی کتاب صوتی برج هم اکنون در شهر کتابها، کتاب فروشی‌های معتبر و فروشگاه اینترنتی دیجی کالا قابل تهیه است و همچنین نسخه دیجیتال آن در سایت رسمی نوین کتاب گویا عرضه می‌شود.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها