دو خبر از شرکت هپکو اراک از قول استاندار مرکزی و مدیرکل راهداری :
استاندار مرکزی گفت :هفته آینده مدیران اجرایی استان دیداری با وزیر صنعت، معدن و تجارت دارند و هدف از این دیدار برطرف کردن مشکلات شرکت هپکوی اراک است و امیدواریم این نشست نتیجه مطلوبی در راستای برطرف کردن مشکلات شرکت هپکو داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۹۰
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، آقازاده  استاندار مرکزی گفت : هفته آینده مدیران اجرایی استان دیداری با وزیر صنعت، معدن و تجارت دارند و هدف از این دیدار برطرف کردن مشکلات شرکت هپکوی اراک است و امیدواریم این نشست نتیجه مطلوبی در راستای برطرف کردن مشکلات شرکت هپکو داشته باشد.

وی ادامه داد : باتوجه به اینکه سهام‌دار اصلی شرکت هپکو با ۶۱ درصد سهام انصراف خود را علنی کرده و به‌طور رسمی انصراف داده از نظر ما از گردونه مدیریتی شرکت هپکوی اراک خارج شده و هیچ دخل و تصرفی در این شرکت ندارد.

آقازاده افزود : درحال حاضر دو تا سه سهام‌دار جدید متقاضی دریافت سهام شرکت هپکو هستند که امیدواریم با تعیین تکلیف بدهی‌های شرکت سهام این شرکت در اختیار بهترین گزینه قرارگیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار داشت : سازمان مرکزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طرحی را تهیه کرده و به هیئت دولت برده و مصوبات قبلی را هم گرفته که ۳ هزار دستگاه لودر، گریدل، غلطک و بیل مکانیکی از هپکو خریداری کند.

وی تصریح کرد: این ۳ هزار دستگاه پنج تا شش سال کار هپکو را تضمین می‌کند، به طور قطع سفارشاتی هم از ادارات و پیمانکاران دیگر دارند و هپکو فعال می‌شود.

ارسال نظرات