خبرهای داغ:
پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای جاویدالاثر استان خوزستان پس از شناسایی به اهواز منتقل شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۷۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

یکر پاک و مطهر یکی از شهدای جاویدالاثر بندر ماهشهر استان خوزستان که در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید پس از 35 سال شناسایی شد و به خاک وطن بازمی‌گردد.

این پرستوی خونین بال دوران هشت سال دفاع مقدس شهید امرالله احمدی نام دارد که پیکر مطهرش از جمله 14 شهید تازه تفحص شده‌ای است که در روزهای گذشته شناسایی شده‌اند.

پیکر مطهر شهید امرالله احمدی از شهدای عملیات والفجر مقدماتی استان خوزستان پس از انجام مراحل شناسایی از معراج شهدای تهران به اهواز منتقل شد.

پس از استقبال از شهید امرالله احمدی از شهدای عملیات والفجر مقدماتی استان خوزستان در فرودگاه بین‌المللی اهواز، پیکر مطهر این شهید به معراج شهدای این شهر انتقال یافت تا مردم به زیارتش بیایند.

معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه راه خرمشهر، اتوبان سردار شهید اسکندری، کیلومتر 2 جاده اهواز اندیمشک بین سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی و جنب منازل سازمانی شهید بهشتی قرار دارد.

پ

به‌زودی جزئیات برنامه‌های استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر شهید امرالله احمدی از شهدای عملیات والفجر مقدماتی به اطلاع ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان خوزستان می‌رسد.

شهید امرالله احمدی فرزند موسی در روز 30 فروردین ماه سال 1345 دیده به جهان گشود و در دوران سخت جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت.

این دلیر مرد خوزستانی در تاریخ هجدهم بهمن ماه سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید گلگون کفن استان خوزستان ثبت کرد.

شهید امرالله احمدی در سن 16 سالگی در منطقه عملیاتی شیب نیسان در عراق به شهادت رسید و پیکر پاکش از آن زمان تاکنون بی‌نام و نشان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها