فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه در آن سال این کنگره آثار و برکات زیادی را برای کشور داشت، گفت: در پی آن هستیم تا بعد از گذشت ۲۰ سال، آن را برای دومین‌بار برگزار کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۲۶
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست برنامه‌ریزی کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان با بیان اینکه کرمان در عرصه برگزاری کنگره شهدای استان پیشتاز بوده است، اظهار کرد:در سال ۷۷ نخستین برنامه در این خصوص برگزار شده است و پس از آن دیگر استان های کشور این کار را انجام دادند.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه در آن سال این کنگره آثار و برکات زیادی را برای کشور داشت، تصریح کرد: در پی آن هستیم تا بعد از گذشت ۲۰ سال، آن را برای دومین‌بار برگزار کنیم.

 

سردار ابوحمزه ادامه داد: تجلیل از مقام والای شهدا، شناساندن شیوه مدیریت در دفاع مقدس، حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، معرفی الگو برای نسل جوان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و حراست از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) برخی از مواردی است که در گنگره شهدای استان در سال ۹۷ انجام خواهد شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به سیاست‌های کلی برگزاری این کنگره عنوان کرد:احیاء فرهنگ جهاد و شهادت، ارتقای فرهنگ عمومی، معرفی اسوه‌ها و شهدای برجسته برای نسل جوان در قالب چاپ و نشر کتاب و ویژه‌نامه، شناساندن ویژگی‌های عملیات‌های دوران دفاع مقدس و فراهم کردن زمینه‌های مشارکت عمومی از جمله این موارد می باشد.

 

وی با تأکید بر اینکه  همه باید کمک کنند  تا این کنگره با غنای بیشتر و بهتر از ۲۰ سال گذشته برگزار شود، ابراز کرد:کنگره سال آینده هم باید خوبی‌های کنگره اول را داشته باشد و هم حرکت‌های جدیدی را مطرح کند.

 

سردار ابوحمزه در پایان خاطر نشان کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر این کنگره در شهرستان‌ها، ستاد یادواره شهرستان را تشکیل داده ایم و برای استان نیز ۱۹ کمیته در نظر گرفته شده است، رئیس شورای سیاست‌گذاری این کنگره با استاندار کرمان، رئیس هیأت امناء با نماینده ولی‌فقیه و دبیر جشنواره نیز با فرمانده سپاه ثارالله  می باشد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات