خبرهای داغ:
فرمانده انتظامي شهرستان هشترود از كشف 103 كيلوگرم ترياك از یک دستگاه کامیون بنز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۰۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذبایجان شرقی به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدتقی سلطانی اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هشترود بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر حین کنترل محورهای مواصلاتی  به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی  هشترود تصریح کرد: در بازرسی از خودرو 76 بطری بسته بندی شده تریاک به مقدار  103 کیلوگرم کشف، خودرو توقیف و 3 متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 سلطانی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

شاهرخ اسدالهی دادستان هشترود  نیز در این ارتباط گفت: در مورخه 21 دی ماه سه نفر که دو نفر آنها در کامیون تریلی و یک نفر در  خودرو سواری که اسکورت کامیون تریلی را می کرد از مسیر بندرعباس به مقصد شهرستان بوکان در حال عبور بود در نزدیکی بخش نظر کهریزی دستگیر و در حین بازرسی مقدار ۱۰۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه در تریلی جاسازی شده بود کشف شد.

ارسال نظرات