خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز اذعان کرد: قدرت‌های خارجی و در راس آن‌ها آمریکا همچون مگس‌های روی زخم هستند که با ایجاد ناآرامی‌ها و یا زخم‌هایی در حوزه داخلی کشور از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و وارد کشور می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۲۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با مردم قم اظهار کرد: با توجه به ناآرامی‌های اخیر ایجاد شده بیانات مقام معظم رهبری در این راستا بسیار حائز اهمیت بوده و از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی تصریح کرد: حوزه داخلی و خارجی هردو نقش به‌سزایی را در ناآرامی‌های اخیر داشته اند و می‌توان سه قدرت آمریکا، اسرائیل و عربستان را سه ضلع اصلی این ناآرامی‌ها در حوزه خارجی دانست.
این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تشریح کرد: قدرت‌های خارجی و در راس آن‌ها آمریکا همچون مگس‌های روی زخم هستند که با ایجاد ناآرامی‌ها و یا زخم‌هایی در حوزه داخلی کشور از فرصت ایجاد شده استفاده کرده و وارد کشور می‌شوند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه البرز ادامه داد: درمان زخم‌ها می‌تواند تا حد بسیار زیادی راه‌های نفوذ دشمن به کشور را بگیرد لذا مسئولین باید هرچه سریع‌تر در جهت التیام زخم‌های کشور تلاش نمایند.
شجاعی‌مهر با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مطرح کرد: عدم پاسخگویی به مطالبات به حق مردم و برخی سوء‌مدیریت‌ها عامل اصلی زخم‌های فرهنگی، اقتصادی، فرهنگی و نابسامانی‌ها است و این‌ها همان زخم‌هایی است که اگر درمان نشود نمی‌توانیم به صلابتی که در منطقه می‌خواهیم، برسیم.
وی در ادامه گوش فرادادن به فرامین رهبری را امری ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: ما باید خود را برای حرکت در خط ولایت و مطیع رهبر بودن آماده کرده و همواره آگاهانه و هوشیارانه در صحنه حضور داشته باشیم.
این مسئول در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: مسئولین و مدیران کشور باید همواره با مدیریت جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف حضور داشته و صیانت از بیت‌المال و حقوق مردم را در دستور کار خود قرار دهند تا ما شاهد التیام زخم‌ها در کشور باشیم.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها