خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران قزوین:
همه ما بایستی هم و غم خود را بگذاریم تا حق نماز را ادا کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۱۸
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه ستاد اقامه نماز بنیاد استان قزوین گفت: ما در قبال خانواده‌های خود، خانواده‌های کارکنان بنیاد و جامعه هدف نسبت به ادا کردن حق نماز مسوولیت داریم.
وی با بیان اینکه باید حق نماز را ادا کنیم، افزود: همه ما بایستی هم و غم خود را بگذاریم که تکلیف‌مان را در خصوص نماز و تشریح اسرار و محتوای آن ادا شود.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه خواندن نماز با درک محتوا و ویژگی‌های آن برای همه ما امری لازم می‌باشد، گفت: اگر اهمیت نماز را به درستی درک کنیم در انجام امور جاری اداری‌مان نیز کوتاهی نخواهیم کرد.
در این جلسه برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی و بیان خاطرات کارکنان بنیاد و جامعه هدف در جهت ترویج فرهنگ اقامه‌ی نماز مورد تاکید قرار گرفت.
همچنین برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان و جانبازان استان، برپایی نمایشگاه نماز در سطح استان و انتشار پیام و وصایای شهدا در خصوص نماز در رسانه‌های ملی و محلی از مصوبات این نشست بود.
در این جلسه تجلیل از فعالان نمازگزار استان و اجرای برنامه‌های آموزشی جهت تشویق و ترغیب کارکنان مستمر کارکنان و جامعه هدف نیز مورد تصویب قرار گرفت.
1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها