مسئول موسسه خيريه انصار الحجه (عج) گفت: مجموع کل نقدینگی کمک های اهدائی به خانواده های نیازمند سیستانی در 6 شهر 1 میلیارد و 157 میلیون تومان اعلام شده است
کد خبر: ۸۹۷۴۳۹۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

سید مهدی سجادی اول در گفت و گو با خبرنگار بسیج از هیرمند؛ بیان داشت: به طور همزمان در ۶ شهر شمال استان سیستان و بلوچستان بین افراد نیازمند و از کار افتاده سبد کالا توزیع شد.

مسئول موسسه خیریه انصار الحجه (عج) افزود: این سبد کالا به همت موسسه خیریه النصار الحجه (عج) مشهد که از سال ۱۳۴۷ به همت خیرین و با نیت کمک به ایتام و نیازمندان تاسیس شده است اهداء می‌شود.

سجادی  کلیه درآمد‌های این موسسه را از کمک مردم خیر اندیش دانست و خاطرنشان کرد: کمک‌هایی که اکنون به مردم نیازمند منطقه سیستان اهداء می‌شود اهدائی خیرین مشهد الرضا است که شامل، پارچه، برنج، رب، ماکارونی و غذای گرم است.

وی همچنین بیان داشت: در کنار این اجناس مبلغ ۵۰۰ هزار ریال نیز به هر خانواده نیازمند و مبلغ ۷۰۰ هزار ریال به خانواده‌های سادات اهداء شد.

مسئول موسسه خیریه انصار الحجه (عج) گفت: در مجموع در شهرستان هیرمند کل اجناس و وجه نقدی ۲۱۵ میلیون تومان است که ۸۱ میلیون آن وجه نقد و مابقی در قالب اجناس توزیع شده است.

سجادی  با بیان اینکه امید است این کمک‌ها بتواند دردی از هزاران درد خانواده‌های نیازمند بکاهد ادامه داد: مجموع کل نقدینگی کمک‌های اهدائی به خانواده‌های نیازمند سیستانی در ۶ شهر ۱ میلیارد و ۱۵۷ میلیون تومان اعلام شده است که همزمان در شهر‌های زابل، زهک، بنجار، هیرمند، هامون و نیمروز حال توزیع می‌باشد.
ارسال نظرات