خبرهای داغ:
معاون فرماندار اسدآباد تأکید کرد

تبیین مسئله نماز در بین نسل جوان از مسائل مهم جامعه امروزی

معاون فرماندار اسدآباد با بیان اینکه جوانان امروزی آینده سازان کشور و جامعه اسلامی به شمار می روند، گفت: یکی از مسائل مهم در جامعه امروزی تبیین مسئله نماز در بین نوجوانان و جوانان است.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۸۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

تبیین مسئله نماز در بین نسل جوان از مسائل مهم جامعه امروزیبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، یزدان آزرمی در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اسدآباد که در محل فرمانداری برگزار شد، بیان داشت: ترویج فرهنگ نماز و برپایی نماز جماعت در تمامی ادارات و نهادها باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی افزود: جوانان امروزی آینده سازان کشور و جامعه اسلامی به شمار می روند و یکی از مسائل مهم در جامعه امروزی تبیین مسئله نماز در بین نوجوانان و جوانان است.

معاون فرماندار اسدآباد گفت: جامعه اسلامی و مردم ایران باید به سمت و سویی حرکت کنند که اخلاق و رفتار و کردارشان با روح نماز مطابقت داشته باشد.

وی افزود: باید در جامعه موج ترویج فرهنگ نماز ایجاد شود و فرهنگ نماز در ادارات، دانشگاه ها، مدارس آموزش و پرورش و حتی در فضای مجازی تبلیغ شود.

آزرمی با تاکید براینکه نماز در دین اسلام جایگاه والایی دارد به گونه ای که پذیرش و عدم پذیرش اعمال دیگر، مشروط به پذیرش نماز است، گفت:  اگر نماز در بین نسل جوان نهادینه شود، هیچ تهدیدی نمی تواند بر روی جوانان غالب شود.

وی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی های لازم زمینه را برای گرایش و علاقمندی افراد به نماز فراهم کرد، تصریح کرد: نماز ستون دین بوده و درصورت تبیین تاثیرات مثبت این فریضه در جامعه، افراد با اشتیاق کامل در اجرای این فریضه گام برخواهند داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات