کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: با یاری خداوند حیله‌های دشمنان با درایت و اتحاد اکثریت مردم انقلابی ناکام ماند.
کد خبر: ۸۹۷۴۳۴۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

حیله‌های دشمنان با درایت و اتحاد مردم انقلابی ناکام ماندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، نشست بصیرتی خواهران انقلابی و مسئولین پایگاه‌های مقاومت بسیج در حوزه بسیج فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار برگزار شد.

یکی از کارشناسان مسائل سیاسی در این نشست با اشاره اغتشاشت اخیر اظهار داشت: اعتراضات با موضوع گرانی و اقتصاد آغاز شد اما دشمنان از این موضوع سوء استفاده و توطئه‌چینی کردند.

شعبانی افزود: بین مطالبات صادقانه و به حق مردم و حرکات تخریب گرانه یک گروه منحرف و آشوبگر باید تفاوت‌هایی قائل شد و همه به یک چشم دیده نشوند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و امرار معاش مردم بیان داشت: مسئولین امر در حد وسع و توان باید در این خصوص پاسخگو باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: عده‌ای سوءاستفاده‌گر هستند که از این تجمع‌ها برای مقاصد شوم دشمن در قالب تهاجم فرهنگی اقدام می‌کنند و می‌خواهند سوءاستفاده کنند که با یاری خداوند حیله‌های آنها با درایت و اتحاد اکثریت مردم انقلابی ناکام ماند.

وی با اشاره به اقدامات آشوبگران تصریح کرد: این قضایا سازماندهی شده بود و کسانی در پشت پرده فضای مجازی هستند که ماه‌ها در حال نقشه کشیدن هستند تا به مقاصد شوم خود برسند بنابراین باید بصیرت خود را بالا ببریم تا آنها در رسیدن به مقاصد ناکام بمانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات