رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه:

ایجاد شورای نظارت بر فعالیت‌های قرآنی در بانه

رئیس اداره تبلیغات و فرهنگ اسلامی شهرستان بانه از ایجاد و راه اندازی شورای نظارت بر فعالیت‌های قرآنی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۹۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ار کردستان، حسن رهبر با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور ساماندهی و هماهنگی بر فعالیت‌های قرآنی در شهرستان بانه یک شورا با عنوان شورای نظارت بر فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقدمات تشکیل این شورا انجام شده است افزود: برای ایحاد این شورا انتخاباتی تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد که اعضای آن از طریق برگزاری انتخابات برگزیده می‌شوند.

حجت الاسلام رهبر تصریح کرد:در همین راستا ۴۰ نفر از فعالان قرآنی شهرستان بانه اعم از مربیان قرآن؛ مدیران موسسات قرانی و رئیسان خانه‌های قرآن برای این امر شناسایی شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه خاطرنشان کرد: جلسه هماهنگی نهایی این شورا نیز طی هفته آینده با حضور امام جمعه؛ فرماندار و جمعی از فعالان قرآنی در فرمانداری بانه برگزاز خواهد شد.

وی همچنین از ایجاد مجمع خیرین قرآنی شهرستان بانه نیز خبر داد و گفت: این مجمع نیز تا پایان سالجاری و به احتمال زیاد در اسفند ماه سالجاری تشکیل خواهد شد.


وی با بیان اینکه تا کنون برای این مجمع نیز ۲۰ خیر قرآنی شناسایی شدند افزود: تشکیل مجمع مذکوز نیز تاثیر بسزایی در ساماندهی و کیفیت بخشی به فعالیت‌های قرآنی خواهد داشت.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات