خبرهای داغ:
k
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خبر داد:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: دوره توانمند سازی تخصصی ویژه سرگروه های کودک به مدت سه روز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۷۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حجت السلام امیر علی امیری در جلسه طرح تعالی تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در جمع فرماندهان و مسئولین تعلیم و تربیت حوزه های مقاومت این ناحیه اظهارداشت: دوره مقدماتی ویژه سرگروه های صالحین در حوزه های مقاومت خواهر و برادر برگزار می شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: دوره توانمند سازی تخصصی ویژه سرگروه های کودک نیز به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر انتخاب سرگروه های متخصص در حلقه های صالحین افزود: آشنایی با بسیج، ساختار بسیج و صالحین از ویژه گی های یک سرگروه می باشد.

امیری ادامه داد: گروه داری تربیتی، سرکشی از حلقه های صالحین با اولویت از حلقه هایی که در حال برگزاری است، پیگیری طرح تعالی در حوزه های مقاومت، توجه به کیفیت کار مربیان و سرگروه های صالحین از اهداف طرح تعالی است.

وی با بیان اینکه طرح تعالی برای کیفیت بخشی به حلقات صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود، عنوان کرد: در اجرای این طرح تمام سرگروه های صالحین توسط مربیان ارزیابی شده و برای رشد سرگروه ها برنامه ریزی ویژه ایی توسط سرمربیان و مربیان اتخاذ می شود.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه تا کنون دو مرحله تاسیس و تکمیلی از صالحین را پشت سر گذاشته اییم، گفت: هم اکنون در مرحله تعالی در صالحین هستیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با حضور طلاب و دانشجویان طرح تعالی حلقه های صالحین را که فرموده امام خامنه ای در حکم سردار غیب پرور فرمانده سازمان بسیج است را به نحو احسن به سر انجام برسانیم.

امیری تاکید کرد: طرح تعالی، سرآغاز کیفیت بخشی توسط ارکان هدایتی است و تاکنون شاید بتوان گفت که بخشی توسط ارکان هدایتی انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها