امام جمعه شهرستان فریمان در گفت‌وگو با «بسیج»:
امام جمعه شهرستان فریمان تاکید کرد: کشور ما مثل یک خانواده صمیمی است که در آن اختلاف سلیقه نیز وجود دارد، اما اجازه نمی‌دهیم این اختلافات ترفندی برای دشمن باشد تا به اصل این خانواده و نظام صدمه بزند.
کد خبر: ۸۹۷۴۲۴۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
حجت الاسلام محمدحسین ایزدی در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  اظهار کرد: ایران اسلامی مثل یک خانواده صمیمی است که در آن اختلاف سلیقه نیز وجود دارد، اما اجازه نمی‌دهیم این اختلافات ترفندی برای دشمن باشد تا به اصل این خانواده و نظام صدمه بزند.

امام جمعه شهرستان فریمان با پرداختن به این موضوع که چه کنیم در فتنه‌ها مغلوب دشمن نشویم گفت: دشمن را دست‌کم نباید گرفت هر چند که ضعیف باشند و به او خوشبین نباشیم چرا که امروز همین آقای ترامپی که غمخوار ملت ایران شده است همین چند وقت پیش ملت ایران را ملت تروریست خطاب کرده بود، اما امروز به خاطر یک روزنه امیدی که  برایشان ایجاد شده است از فتنه گران حمایت می‌کند.

وی گفت: با بررسی حوادث اخیر جز دست دشمن چیز دیگری در این میان نیست و به لطف الهی ملت ما پاسخ بسیار زیبایی به دشمن داد و مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان فریمان با راهپیمایی کوبنده خود پاسخ دندان شکنی به آمریکا و دشمنان نظام دادید.

ایزدی گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری، فتنه‌ها را باید در روشنگری خاموش کرد، لذا هر کجا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها