خبرهای داغ:
ششمین جلسه شورای علمی پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان فارس با حضور اعضای شورا در مدیریت حوزه علمیه خواهران فارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۵۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

مدینه صدیق، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس از تشکیل ششمین جلسه شورای علمی پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان فارس با حضور اعضای شورا در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس خبر داد و گفت: این جلسه با هدف جهت تشریح و توجیه آیین نامه پژوهش های پایانی شامل تحقیقات پایانی «سطح 2»، پایان نامه «سطح سه» و رساله «سطح چهار» و همچنین ساعات پژوهشی برگزار شد.

 وی با تاکید بر جدی گرفتن برنامه های ساعات پژوهشی و آیین نامه پژوهش های پایانی به بیان راهکارهای ایجاد همکاری جدی اساتید راهنما و بالابردن سطح کیفی آن و همچنین تعامل بیشتر با طلاب، پرداخت و اظهار داشت: باید تلاش خود را برای نهادینه سازی امر پژوهش بین طلاب، رسیدن به سطح مطلوب اجرای برنامه ساعات پژوهشی و پیوست های پژوهشی انجام داد.

 بر اساس این گزارش در ادامه، زهرا احمدی، نماینده مدیران مدارس علمیه خواهران استان فارس نیز در این شورا با اشاره به جایگاه مدیران مدارس علمیه در تعامل بیشتر با معاونان، گفت: مدیر مدرسه می تواند نقش مهمی در نهادینه سازی برنامه های پژوهشی بین طلاب داشته باشد.

 وی خواستار برگزاری نشستی با حضور معاونان و مدیران مدارس پیش از شروع هر ترم شد و تاکید کرد: این نشست برای تعامل بیشتر معاون آموزش و پژوهش مدارس، در خصوص برگزاری ساعات پژوهشی و آیین نامه ها لازم است.

در ادامه مریم مشکاتی، نماینده هسته های پژوهشی با اشاره به مشکلات اجرای برنامه های پژوهشی، بر همکاری و تعامل بیشتر معاونان آموزش و پژوهش در مدارس تاکید کرد.

 در این جلسه موضوعات کرسی آزاد اندیشی مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) نی ریز بررسی و تصویب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها