رئیس اداره ورزش و جوانان آشتیان گفت: وجود ۶ سالن ورزشی سرپوشیده، استخر، زمین چمن، زورخانه و سرانه ورزشی ۱.۳۰ متر مربعی، شاخص مثبتی در بخش ورزش آشتیان است.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۴۹
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، رضا لوایی رئیس اداره ورزش و جوانان آشتیان با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر ۶۰۰ ورزشکار آشتیانی به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند که انتظار داریم این رقم بیش از پیش افزایش یابد تا با تقویت روحی جوانان جامعه‌ای شاد و پرنشاط داشته باشیم.

وی افزود: ورزشکاران این شهرستان، در بخش آقایان ۱۵ رشته ورزشی و در بخش بانوان ۱۲ رشته را دنبال می‌کنند.

لوایی با اشاره به عملکرد درخشان ورزشکاران آشتیانی تصریح کرد: امسال در مسابقات استانی تیم فوتسال نوجوان آشتیان رتبه اول را کسب کرد و به مسابقات کشوری اعزام شد، همچنین ورزشکاران رشته‌های کونگ فو، کیک‌بوکسینگ کاراته و یوگا رتبه‌های برتر استان را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه این شهرستان رتبه اول سرانه فضای ورزشی در استان را به خود اختصاص داده است، گفت: وجود ۶ سالن ورزشی سرپوشیده، استخر، زمین چمن، زورخانه و سرانه ورزشی ۱.۳۰ متر مربعی، شاخص مثبتی در بخش ورزش آشتیان است.

لوایی تصریح کرد : در شهرستان آشتیان خیرین در حوزه ورزش اقدامات خوبی را انجام داده‌اند به طوری که تعمیر کف‌پوش سالن ورزشی امام علی(ع) و بازسازی استخر شهرستان با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان از سوی مجمع خیرین آشتیان انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آشتیان خاطرنشان کرد: سقف استخر سرپوشیده آشتیان به دلیل فرسودگی نیاز به بازسازی دارد و هزینه تعمیرات این پروژه ۱۵۰ میلیون تومان برآورد شده که مجمع خیرین هزینه این تعمیرات را تقبل کرده است و با مساعد شدن شرایط آب و هوایی این مهم عملیاتی می‌شود.

ارسال نظرات