امام جمعه بابلسر خطاب به مسؤولان افزود: فرافکنی دیگر کافی است، باید همه مسؤولان برای حل مشکلات معیشتی مردم با وحدت و همدلی تلاش کنند، در جامعه زخم‌هایی وجود دارد که دشمن مگس صفتانه به دنبال نشستن روی آن است تا از آن به نفع خودش بهره‌برداری می‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۴۷
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی پور با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد:  مردم گلایه‌ها و مطالبات صادقانه و بحقی دارند که باید شنیده و به درستی پاسخ داده شود.

وی خطاب به مسؤولان افزود: فرافکنی دیگر کافی است، باید همه مسؤولان برای حل مشکلات معیشتی مردم با وحدت و همدلی تلاش کنند، رهبر معظم انقلاب با تعبیر درستی فرمودند که مگس همواره روی زخم می نشیند، در جامعه زخم‌هایی وجود دارد که دشمن مگس صفتانه به دنبال نشستن روی این زخم‌ها که نقاط آسیب‌پذیر نظام هستند است و با سوق داد افکار به سمتی که می‌خواهد، جنبش و  اعتراضی را شکل می‌دهد و  از آن به نفع خودش  بهره‌برداری می‌کند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به جریان فتنه  واغتشاشات اخیر شبکه‌های  شرارت را سه ضلعی دانست و  تصریح کرد: نقشه شوم  استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، انگلیس و ژیم غاصب صهیونیستی از یک‌سو  و نظام ارتجاعی ظالمان عرب منطقه به سرکردگی آل‌سعود از سوی دیگر و حمایت و پادویی منافقین و سلطنت‌طلبان که نقش پیاده نظام فتنه و اغتشاشات اخیر را داشتند، با بصیرت، موقعیت‌شناسی، زمان‌شناسی و اقدام به هنگام مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با شکست مواجه همراه و همه توطئه‌های دشمنان خنثی و نقش بر آب شد  و سر پر از فتنه مستکبران را سنگ کوبیدند.

قلی‌پور افزود: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مشکلات اقتصادی و تورم کم نبوده است گفت: در همه عرصه‌ها شاهد همراهی مردم با انقلاب و نظام بوده‌ایم و در اغتشاشات  و فتنه اخیر نیز بار دیگر مردم  دسیسه جدید دشمنان را برای ایجاد شکاف میان ملت و نظام اسلامی را با پاسخ کوبنده خود خنثی کردند.

وی با تاکید بر اینکه رهبری با صلابت و مقتدرانه مقام معظم رهبری تبیین و تعیین کننده نقشه راه کشور هستند، افزود: آنچه سبب شد نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان  تاکنون بی‌نتیجه و خنثی شود وحدت امت اسلامی و تدابیر و درایت مقام معظم رهبری است چرا که  جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با مدیریت امام و مقام معظم رهبری توانسته از همه سختی‌ها و مشکلات گذر کند و اکنون روی پای خود ایستاده است.

خطیب جمعه بابلسر همه مشکلات کنونی جامعه به‌دلیل فاصله گرفتن مسؤولان از اسلام ناب محمدی دانست و ادامه داد:  اگر به دستورات قرآن و اسلام عمل شود و یک مدیر در این نظام مدیری اسلامی، جهادی و انقلابی باشد، دیگر مشکلی نداریم، همه مشکل کشور ما در این است که عده ای با تفکر طاغوتی در جمهوری اسلامی مدیر و مسؤول شده‌اند و فکر می‌کنند مردم نوکر و خودشان ارباب آنها هستند.

وی خطاب به مسؤولان و با بیان اینکه اسلام مدیر را خادم مردم می‌داند و مسؤولیت را امانت، گفت: اگر آگاهانه این مسؤولیت را پذیرفتید و می‌توانید در این مسؤولیت سربلند باشید پس بهانه ممنوع است و اگر ناآگاهانه به این عرصه وارد شدید پس خیانت کردید.

 قلی‌پور تاکید کرد: همه باید با همدلی و تعامل در کنار یکدیگر و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا به مردم رسیدگی کنند، به ویژه در لایحه بودجه 97 وضع معیشتی قشر مستضعف و نیازمند و دهک‌های پایین را ببینند و با گرانی  با عناوین مختلف، به مردم فشار نیاورند.

وی با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی و حل معضل بیکاری افزود: تا معضل بیکاری حل نشود مشکلات جامعه حل نخواهد شد، باید به موضوع اشتغال توجه ویژه‌ای شود.

 خطیب جمعه بابلسر ادامه داد: باید با خروج از رکود و مهار تورم، رونق اقتصادی در جامعه ایجاد شود زیرا زمانی تورم کنترل می‌شود که رونق اقتصادی باشد، اگر تورم را کنترل کنیم اما رونق اقتصادی نداشته باشیم وضع اقتصادی به همین شکل باقی خواهد ماند.

 قلی‌پور در پایان گفت: مردم توقع دارند دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کند و در محاکمه مفسدان اقتصادی تعلل نکند و بدون تبعیض و برخود جناحی، گروهی و فردی آنها را مجازات کند زیرا اجرای عدالت چپ و راست، اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدال ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها